12 Юли 2021г.
Хранителни и нехранителни продукти на „Lidl цена“ и с познатото високо качество- в магазините на веригата до 8 август
12 юли 2021 г, София. Изгодното пазаруване с „Lidl цена“ продължава с нова промоционална оферта – до 50% отстъпка на повече от 100 продукта от асортимента на веригата. Предложението включва както основни хранителни продукти и деликатеси, така и битова химия и козметика.
Изгодните цени са допълнение към всички седмични промоции и оферти на веригата и са валидни от днес – 12-ти юли до 8-ми август във всички 107 магазина в страната.
Кренвирши от пуешко месо Pirates, подходящи за деца, без добавени фосфати, глутен, оцветители, мононатриев глутамат и консерванти, топено натурално сирене Pilos, сурови бадеми Alesto, маслини Каламата Джъбмо, инстантно кафе Gold, арабика/робуста Bellarom, измиващ бебешки гел Lupilu, са само част от предложенията с 50% намаление.
Любителите на свежите напитки могат да закупят Био натурален йогурт Milbona, 3,8% с 20% намаление, Кокосово мляко Freshona и сок ябълка 100% Solevita с 30% намаление.
Не са пропуснати и любителите на традиционния вкус, които могат да открият на „Lidl цена“ свои любими продукти от български производители като краве сирене в саламура Pilos, банички със сирене, цедено кисело мляко 10% на „Родна стряха“ и др.
Под наименованието „Lidl цена“ през февруари компанията обедини своите досегашни седмични активации, оферти и промоционални активности, които периодично надгражда и развива с още изгодни предложения. „Lidl цена“ включва атрактивни предложения с намалени или силно конкурентни цени, с което се превръща в синоним на висококачествените, но още по-изгодни продукти в Lidl.
За улеснение на клиентите всички седмични предложения с „Lidl цена“ са отбелязани с отличителни цветове и маркировка на място в магазина или в седмичната брошура на веригата.
В допълнение предложенията от новата промоционална оферта могат да бъдат разгледани на: https://www.lidl.bg/svaliamecenite
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.