25 Ноември 2015г.
Какво ново:
- Изцяло нов уникален визуален интерфейс, увеличаващ продуктивността и ефективността
- Интеграция с продуктите на Майкрософт® - Office 365®, Excel®, PowerBI®, Sharepoint®
- Непробиваема сигурност на данните в облака със Salesforce Shield
- и много други.
По повод обявяването на най-новия релийз на Salesforce.com и предстоящите Коледни и новогодишни празници 2015,
Некст Консулт стартира Коледна промоция на Salesfoce CRM,
валидна до 31.12.2015 г.
Новата версия на продукта на Salesforce.com беше обявена на традиционната годишна конференция в Сан Франциско - Dreamforce през месец септември тази година. Версията вече е факт за всичките над 200 000 клиента по света, включително и в България. Salesoforce.com е най- иновативната компания в света и според независими анализатори е класирана като N1 в почти всички CRM сечения.
Основни подобрения в последния релийз на Salesforce.com са:
Нов потребителски интерфейс на Salesforce платформата – Salesforce Lightning Experience, който се отличава с изчистен дизайн, подобрен изглед на екраните, предоставящ ви точно тази информация, която ви е необходима, тогава, когато ви трябва (както по отношение на достъпа до информация, така и по отношение на въвеждането на такава). Salesforce Lightning Experience предоставя на клиентите възможността за взимане на информирани и разумни управленски решения посредством даването на критична за всяка сделка информация в интерактивни функционални екрани, своевременни известия за ревизиране на стратегията с инструмент „drag-and-drop“ между различните приложения, бърз достъп до добри управленски практики по продажби, актуални прогнози във всеки един момент, релевантни препоръки за последващи действия в зависимост от етапа на сделката, на който се намирате, проследяване на клиентски активности и превръщането им моментално във възможности за продажби чрез прилагането на успешни търговски практики и инструменти.
На конференцията Dreamforce, официално бе обявено стратегическо партньорство между водещите световни разработчици на бизнес софтуер Salesforce и Microsoft. Изпълнителните директори на двете компании (Марк Беньоф, Председател на борда на директорите и Изпълнителен директор на Salesforce.com и Сатя Надела, Изпълнителен директор на Microsoft Corp.) съобщиха, че обединяват усилия за изграждането на пълна интеграция между облачната платформа за управление на взаимоотношенията с клиенти - Salesforce Customer Success Platform, и Microsoft Office продуктите и услугите. Тази интеграция обединява огромните ресурси на най-добрата CRM система в света с най-популярните приложения за управление на офис дейностите в компаниите, което ще позволи на клиентите да изпълняват работата си по-ефективно отколкото всякога досега, по-умно, по-бързо, повече и по-успешно в екип.
Сигурност на данните със Salesforce Shield - за да осигури още по-голяма сигурност на тази чувствителна за клиентите информация, Salesforce.com създаде съвсем скоро появилия се на пазара Salesforce Shield. Salesforce Shield разполага с мощен набор от инструменти за всеки клиент, който се нуждае от допълнително ниво на контрол и сигурност на данните, продиктувано от вътрешни за компанията или регулаторни за дадена страна изисквания и рестрикции. Сега ИТ звена и разработчици могат лесно да използват т. нар. “point-and-click” инструмент, с който безпроблемно да изградят нови нива на сигурност, надеждност, прозрачност, съответствие и управление за онези най-критичните за дадения бизнес приложения и системи.
За да ви разкаже повече и да ви покаже най-новия интерфейс на №1 решението в света за управление на продажбите и обслужването – Salesforce CRM, Некст Консулт организира декемврийска бизнес закуска на 10.12.2015 (четвъртък) от 9:30 в хотел Хилтън София, зала Мусала 1.
Представителите на българския бизнес ще имат възможност да видят новия Salesforce потребителски интерфейс, разширените фунционалности на платформата и да се докоснат до един иновативен, интерактивен и опростен инструмент за генериране на повече потенциални клиенти, реализиране на повече сключени сделки, по-добро обслужване и повишаване броя на доволните клиенти.