04 Януари 2016г.
Виена/Кицбюел – MasterCard днес обяви, че е новият основен спонсор и официален доставчик на платежни услуги на състезанията Ханенкам в Кицбюел. Състезанията Ханенкам са известни като гвоздеят в годишния календар на международните зимни спортове и се провеждат между 19-ти и 24-ти януари 2016 г.
Зрелищните състезания на легендарните писти Щрайф и Ганслернханг примамват почти сто хиляди зрители и над 300 млн. ТВ контакти* всяка година в Европа. За европейците, ските безспорно са най-популярният зимен спорт, а Кицбюел е известен като един от най-добрите ски курорти в Европа.
„Връзката с големи спортни събития е важен начин MasterCard да предложи на потребителите и феновете от цял свят Безценни преживявания, които са тясно свързани с техните собствени страсти. Щастливи сме, че можем да спомогнем това събитие да е незабравимо и да предложим лесен и опростен достъп до най-легендарния спортен град в Австрийските Алпи“, каза Кристина Сака, ръководител на отдел Маркетинг за Централна и Източна Европа в MasterCard.
Следователно, присъствието на MasterCard ще постави ясен акцент върху феновете и ски ентусиастите: Феновете, които плащат безкасово на място ще имат възможността да бъдат избирани, да гледат състезанието от ложата на MasterCard, намираща се в непосредствена близост до финалния скок на пистата Щрайф. В допълнение, те ще изпитат множество безценни изненади и специални предимства на място, включително бърз MasterCard привилегирован достъп до най-зрелищното от всички ски състезания.
„Горди сме, че в лицето на MasterCard спечелихме световна топ марка като нов партньор на състезанията Ханенкам. Това ясно показва на какво високо равнище е събитието“, каза Филип Радел, главен изпълнителен директор на Вайратер-Венцел и Партньор, маркетинг-партньорът на Ски клуба на Кицбюел (KSC).
Безкасови плащания – нова услуга в Кицбюел
Като официален доставчик на платежни услуги на място, MasterCard ще предложи много възможности за удобно безкасово и дори безконтактно разплащане. От закупуването на билетите на всички входни точки и онлайн, до избрани щандове в зоната на финиша, та чак до щандовете с храни и напитки в центъра на Кицбюел, посетителите ще имат възможност да плащат безкасово със своите карти MasterCard или Maestro: уникална услуга в рамките на събитията със зимните спортове, където от значение е не само скоростта на състезанията, но също така и чакането по опашките.
„Благодарение на MasterCard, феновете за първи път ще имат възможност да плащат безкасово на всички ключови точки на събитието. Още веднъж, състезанията Ханенкам задават нови високи стандарти в качеството на услугата“, коментира д-р Михаел Хубер, председател на Ски клуба на Кицбюел (KSC).
MasterCard е спонсор и партньор на международни топ спортни събития като Шампионската лига на УЕФА и Ролан Гарос в Париж, а сега също ще присъства и в зимните спортове.
За MasterCard
MasterCard (код за търгуване на книжата на Нюйоркската фондова борса (NYSE): MA), www.mastercard.com, е технологична компания в световната платежна индустрия. Ние управляваме най-бързата мрежа за обработка на разплащания в света, свързвайки потребителите, финансовите институции, търговците, държавата и фирмите в над 210 страни и територии. Продуктите и решенията на MasterCard правят ежедневните търговски дейности – пазаруване, пътуване, ръководене на стопанска единица и управление на финанси – по-лесно, по-сигурно и по-ефикасно за всички. Следвайте ни в Twitter (@MasterCardNews), присъединете се към дискусията в блога Отвъд транзакцията (Beyond the Transaction Blog) и се абонирайте за последните новини от Бюрото за ангажираност (Engagement Bureau).
За състезанията Ханенкам
Състезанията Ханенкам се провеждат от 1931 г. насам. Те се организират от Ски клуба на Кицбюел (KSC). Ски спускането по така наречената писта „Щрайф“ се счита за най-зрелищното състезание в календара на Световната купа по ски на Международната федерация по ски (ФИС), със скокове по 80 м, стръмни склонове с наклон до 85% и скорости от 140 км/ч. След спечелването на олимпийски игри или световни първенства, победата в Кицбюел се счита за най-голямото събитие в кариерата на състезателите. На място в Кицбюел са над 700 представители на медиите от повече от 30 държави. Състезанията се излъчват от приблизително 45 телевизии и 30 радиостанции. Четирите състезания, които се провеждат през уикенда, генерират повече от 180 часа ефирно време и над 300 млн. ТВ контакти в Европа.
www.hahnenkamm.com
За Вайратер-Венцел и Партньор (WWP)
Групата WWP е независима спортна маркетингова агенция с над 25-годишен опит на пазара. Нашият екип от повече от 90 спортни и комуникационни специалисти се грижи за интересите на нашите клиенти в 8 европейски локации.
Емоционализираме брандовете чрез положителната емоция на спорта. Вярваме в духа на спорта и партньорството и придружаваме корпоративните си клиенти в развитието им и оценката им на стратегии за спонсорство и комуникационни кампании.
WWP е маркетинг-партньорът на Ски клуба на Кицбюел (KSC) от 1997 г., който отговаря за придобиването на спонсори и работата на KitzRaceClub, който обслужва повече от 1 000 ВИП гости всеки ден по време на състезанията през уикенда!
www.wwp-group.com