В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Марките на SANOFI – любимите марки за здраве на българите

17 Юли 2017г.

  • Pin It

На лидерските позиции в категория „Фармацевтични продукти“ в класацията Моите любими марки триумфираха NO-SPA и Magne B6, а Прополки и Magne В6 ЛЕКА НОЩ спечелиха приз в категорията "Хранителни добавки и хомеопатични продукти"

Търговските марки на световния фармацевтичен лидер SANOFI отново бяха избрани от потребителите за любими марки за здраве и бяха наградени в класацията Моите любими марки. NO-SPA и Magne B6 взеха приза за първо и второ място в категорията "Фармацевтични продукти“ в деветото издание на класацията. На официалната церемония по награждаването в хотел „Хилтън“ в София наградите за второ и трето място в категорията "Хранителни добавки и хомеопатични продукти" грабнаха също марки на SANOFI - Прополки и Magne В6 ЛЕКА НОЩ.

Всяка година чрез онлайн гласуване в 3 кръга българските потребители сами избират своите любими марки, разделени в над 30 категории.

"За нас е изключително важно да помагаме на хората да живеят здравословно и пълноценно. Щастливи сме, че допринасяме българинът да бъде по-здрав и да живее по-добре и сме благодарни за доверието, което ни гласуват всеки ден потребителите и партньорите ни. Въпреки положителната оценка, която получихме, ние не спираме да инвестираме и да повишаваме удовлетвореността на потребителите. Те ценят нашите усилия да направим качеството им на живот по-добро, а това от своя страна говори добре за ефективността на нашите продукти", каза Михаела Пиерова, Генерален мениджър "Продукти без рецепта" на SANOFI за Централна и Югоизточна Европа.

Само преди месец NO SPA Comfort на SANOFI спечели приза „Лекарство без рецепта на годината“ от Българския фармацевтичен съюз. SANOFI получи престижното признание на професионалната гилдия за трета поредна година. През 2015 БФС отличи лекарствения продукт на SANOFI Magne B6, а през 2016 наградата получи лекарство за черен дроб без рецепта Essentiale MAX.

• Бизнес подразделението на SANOFI „Продукти без рецепта“ заема лидерски позиции в България, първа в Европа и в топ 3 в световен мащаб в сегмента "Продукти без рецепта" по данни на IMS Quintiles.
• NO SPA Comfort има над 50-годишна история и е сигурно и доказано решение за лечение на коремни болки. To e лекарство без рецепта, което действа бързо и сигурно при коремни болки, успокоява или отстранява спазмите, и се прилага при спазми на гладката мускулатура, причинени от камъни в бъбреците, пикочните пътища, жлъчката, язви, главоболие, болезнена менструация, цистит и други.
• Magne B6 ЛEKA НОЩ е продукт, който се бори с безсънието, подобрява качеството на съня, улеснява заспиването и осигурява бодрост и отпочиналост на сутринта. Намалява усещането за стрес, успокоява съзнанието, подпомага дейността на нервната система и благоприятства заспиването и качеството на съня при състояния на нервност, напрежение, стрес, психическа и физическа умора.
• ПРОПОЛКИ са таблетки за смучене с натурален произход, който подпомага нормалната функция на имунната система и помага да се облекчи дискомфорта в гърлото



За Sanofi
Sanofi, световен лидер в здравеопазването, открива, разработва и предлага терапевтични решения, поставяйки в центъра на дейностите си потребностите на пациентите. Компанията е лидер по продажби в България, като заема 4-то място и 3-то място сред иновативните компании в страната. Структурата на Sanofi включва пет глобални бизнес направления: „Диабет и сърдечно-съдови заболявание“, „Общи лекарства и бързоразвиващи се пазари“, „Sanofi Genzyme“, „Sanofi Pasteur“ и „Лекарства без лекарско предписание“. В България Sanofi се стреми да повиши качеството на живот на българите, осигурявайки достъп до иновативни здравни терапии и предлагайки диверсифицирано портфолио от фармацевтични продукти.

За допълнителна информация:
Яворка Петрова
Account Director, V+O Communication
тел.: + 359 2 850 96 04, мобилен: + 359 894 727175

Люба Василева
Мениджър комуникации за Централна и Югоизточна Европа
Sanofi
мобилен: + 359 88 531 43 71

Още новини от Други

RSS виж всички

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

Изпълнителна агенция по околна среда (ИАОС) ще отчете резултатите от изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система за управление на водите и докладване.

Международно антидопинг обучение за младежи в Италия

E.D.G.E. - European Anti-Doping Generation (Европейска анти-допинг генерация) е 12 месечно партньорство, което включва 5 партньори от 4 различни държави (Италия, Латвия, Австрия и България) и има за цел да насърчава анти-допинг културата сред младите спортисти и треньори. 

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Цвятко Сиромашки в кампания „Топъл обяд: Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

София, 17 ноември 2017 – Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA), подразделение на Discovery Communications, глобален лидер в сферата на забавленията, обяви началото на сътрудничество в продажбите на реклами с The Sales House в България.

Близо 200 ученици се включат в международен конгрес по биомедицина

Близо 200 талантливи гимназисти ще се срещнат с науката по време на втория International Biomedical Congress Sofia и ще участват активно в практически уъркшопи. Мечтата на младежите да следват медицина може да започне да се превръща в реалност още преди да са завършили гимназия. Събитието ще се започва днес и ще продължи до 19 ноември в Sofia Tech Park.

Абонамент за RSS новини