20 Септември 2021г.
Малките фенове на хитовия филм могат да приютят любимците си в специална колекция
20 септември, София. Лидл България поднася специална изненада за най-малките си фенове чрез колекция релефни магнити и детски татуировки, вдъхновени от героите в хитовия филм „Пес патрул“.
От 20 септември до 24 октомври за всеки 25 лв. от стойността на покупката в един касов бон клиентите на Lidl получават като подарък колекционерско пакетче „Пес патрул“ с магнит и временна татуировка.
За малките любители на „Пес патрул“, Lidl ще предлага и специален колекционерски албум, торбички за съхранение и декоративни възглавници с любимите герои, които могат да се купят допълнително. С тях децата могат не само да играят, но и да развиват въображението си и да преживяват грандиозни приключения.
„Преди 7 години Лидл България представи на българския пазар новаторската програма за лоялност Stikeez, която спечели симпатиите на децата и техните родители. Новата кампания продължава стремежа на веригата да отговаря на очакванията на клиентите, но и да добавя стойност, превръщайки пазаруването в удоволствие за цялото семейство. Наред с това последователно подкрепяме кампании, които носят смисъл и положителни послания. Точно такива са и героите на „Пес Патрул“, коментира Нели Месерджиева, ръководител „Акционен мениджмънт“ в Лидл България.
Малките кутрета Скай, Маршал, Чейс, Роки, Ръбъл и Зума, предвождани от смелото момченце Райдър, никога не изоставят своите приятели и успяват да приключат успешно всяка своя мисия. Освен специални умения, те притежават достатъчно кураж и чувство за хумор, за да се справят с всички заплетени ситуации – поуките, от които са много полезни за децата.
Още информация за най-новата колекция „Пес патрул“ и пълните условия на кампанията може да бъдат открити на www.lidl.bg/pawpatrol.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 108 магазина в 50 града и над 3300 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.