12 Октомври 2021г.
Малките фенове имат още 13 дни, за да попълнят колекцията си от анимационни любимци
12 октомври, София. Малките фенове на „ПЕС патрул: Филмът“ имат още 13 дни, за да попълнят колекцията си от релефни магнити и детски татуировки, вдъхновени от героите в хитовия филм. До 24 октомври, когато приключва инициативата в Lidl, колекционерските албуми, в които децата могат да приютят своите любимци, са с 20 % намаление и вече струват 3.99 лв.
Колекционерското албумче съчетава и измерител за височина и може да се превърне освен в специална декорация за детската стая и в интериорен помощник, с който родителите да проследяват растежа на децата.
До края на кампанията за всеки 25 лв. от стойността на покупката в един касов бон клиентите на Lidl получават като подарък колекционерско пакетче „Пес патрул“ с магнит и временна татуировка.
Не са пропуснати и торбички за съхранения и декоративни възглавници с любимите герои, които също могат да се купят допълнително. С тях децата могат не само да играят, но и да развиват въображението си и да преживяват грандиозни приключения.
Не случайно кутретата Скай, Маршал, Чейс, Роки, Ръбъл и Зума са любими герои на най-малките. Те никога не изоставят своите приятели и успяват да приключат успешно всяка своя мисия. Освен специални умения, притежават и достатъчно кураж и чувство за хумор, за да се справят с всички заплетени ситуации и предизвикателства и да научат децата как да растат, вярвайки в силата на доброто и приятелството.
Още информация за най-новата колекция „Пес патрул“ и пълните условия на кампанията може да бъдат открити на www.lidl.bg/pawpatrol.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 108 магазина в 50 града и над 3300 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.