21 Юни 2024г.
Под надслова „Water Live – музиката на водата“ интересни екологични инициативи очакват жителите и гостите на столицата
20 юни 2024 г. И тази година Лидл България подкрепя фестивала CULTURAMA, който ще се проведе от 21 до 23 юни на различни локации в София под мотото „Water Live – музиката на водата“. В продължение на три дни жителите и гостите на града ще могат да проследят изпълненията на над 60 артисти от България, Франция и Полша, които ще направят музикалния празник неповторим. Основни теми на фестивала са опазването на околната среда, биоразнообразието и природосъобразният начин на живот, като всички теса неизменна част от стратегията за корпоративна социална отговорност на Lidl.
Като партньор на събитието, смарт ритейлърът ще разположи мобилен автомат за обратно събиране на пластмасови бутилки на пл. „Славейков“ в първия ден на фестивала, 21 юни. Интересът на потребителите към рециклирането расте и благодарение на активната им роля до момента, в автоматите на Lidl са събрани над 23 млн. опаковки.
За целите на CULTURAMA е създадена и специална дигитална игра „Открий чешмите на София“, вдъхновена от силата на водата и необходимостта да я опазваме. Всеки, който се включи, има шанс да спечели ваучер за пазаруване в приложението Lidl Plus на стойност 200 лева, както и много други награди. Условието е да открие максимален брой чешми в София от 11 до 21 юни.
Фестивалът CULTURAMA във всичките си шест издания е поредица от музикални, литературни и арт събития с участието на европейски и световни артисти, които се провеждат на различни места в града и целят промяна на средата през провокация, удоволствие и споделено преживяване, като едновременно с това по артистичен начин акцентират върху важната тема за опазването на околната среда, биоразнообразието и природосъобразния начин на живот.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 128 магазина в 55 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.