09 Октомври 2024г.
Блендовете „Истории от Италия“ (Tales of Italy), които вече се предлагат в България, са вдъхновени от италианската душа на Lavazza и се основават на три емблематични града и техните прочути забележителности – Галерия в Милано, Канал Гранде във Венеция и Трастевере в Рим. Осигурявайки незабравимо изживяване при дегустация, тази колекция кафе представлява модерен подход към чашата, представяйки я като по-елегантна, лесна за пиене и с по-мек вкус. Той перфектно съчетава италиански плътни вкусове, отличителни аромати и дългогодишен опит в резултат от почти 130 години традиция, и постоянен стремеж към иновации.
За да направи това кафе специално и уникално, Lavazza е приложила индивидуален подход към всеки бленд, подбирайки най-добрите сортове зърна. Арабика от Централна и Южна Америка за „омекотяване“; Натурална Арабика от Бразилия и Робуста „Cru of Origin“ от Индия и Индонезия.
Истинско усилване на вкуса се осигурява от избрани сортове ферментирала Робуста и бразилска Арабика „Cereja Appasita“, способни да доставят екзотични вкусове, сладки винени нотки, нотки на мед, заедно с типично „италианско“ тяло. И накрая, като „последен щрих“ за перфектен резултат, бавният и нежен метод на дълго печене на смесите. „Истории от Италия“ е в състояние да подобри ароматните нотки и да запази тяхната деликатност и аромати на ферментация.
„Истории от Италия“ се предлага в три уникални вкуса:
„Истории от Италия“ TALES OF ITALY GALLERIA (Милано)
100% смес от арабика с нотки на мед и стафиди.
Галерия (Милано) е смес с превъзходно качество, съставена от 100% късна реколта Арабика, произхождаща от селскостопански предприятия, сертифицирани от Съюза на тропическите гори. Този рядък сорт Арабика е известен със зрелостта на своите кафеени зърна, които придават ароматни нотки на сушени плодове и мед, отразяват несравнимата красота и усет на италианския град на модата, напомняйки сладките и изтънчени вкусове на кафенето в сърцето на Милано .
„Истории от Италия“ TALES OF ITALY CANAL GRANDE (Венеция)
С приятни нотки на шоколад и бадем.
Канал Гранде (Венеция) е най-фината и прецизно изработена смес от първокласни кафеени зърна, препечени до съвършенство за богат и постоянен вкус, за да предложи пълното тяло на традиционно италианско кафе. Смес от естествена Арабика от Централна Америка и измити сортове Робуста, произхождащи от Азия, и 10% ферментирала Робуста, вдъхновяваща всички аромати на кафенетата на Венеция и нежните разходки по нейните алеи.
„Истории от Италия“ TALES OF ITALY TRASTEVERE (Рим)
С нотки на черен шоколад и лешник и плътно тяло.
Трастевере (Рим) е първокласна смес от естествена Арабика от Централна Америка и измити сортове Робуста, произхождащи от Азия, и 10% ферментирала Робуста. Нейният завладяващ аромат Ви пренася до вечните улици на Вечния град и предлага уникална индивидуалност с отличителните вкусове на центъра на Италия.
И в допълнение към тази нова линия, за да отпразнува напълно новата колекция и няколкото различни начина за приготвяне на кафе, Lavazza преоткрива традиционното капучино - най-популярната, отличителна и световноизвестна напитка на базата на еспресо - представяйки нова гама капучино.
В резултат на това всеки може да се наслади напълно на допълнително италианско удоволствие, като опита три изключителни „бижута“, които подчертават новата колекция, благодарение на новия баланс с допълнителна млечна пяна.
С поглед към традицията, но в съвременен прочит!
· GRAN MILAN- със сушени плодове и мед
· THE VENETIAN- с какао и бадемов сироп
· ROMAN HOLIDAY- с канела и шоколадов сироп
За Lavazza Group
Lavazza, основана в Торино през 1895 г., е собственост на семейство Lavazza от четири поколения. Днес Групата е един от водещите играчи на глобалната кафе сцена с оборот над 3 милиарда евро и портфолио от топ марки, които водят на своите пазари, като Lavazza, Carte Noire, Merrild и Kicking Horse.
Тя е активна във всички бизнес сектори и оперира на 140 пазара, с 8 производствени предприятия в 5 държави и около 5 500 сътрудници по цял свят. Глобалното присъствие на Групата е резултат от над 125 години растеж и повече от 30 милиарда чаши кафе Lavazza, произвеждани всяка година, които са свидетелство за забележителна история на успеха, с цел да продължи да предлага възможно най-доброто кафе във всички форми, като се фокусира върху всеки аспект от веригата за доставки, от избора на суровината до продукта в чашата.
Lavazza Group прави революция в културата на кафето, като инвестира непрекъснато в научноизследователска и развойна дейност: от интуицията, белязала най-ранния успех на компанията - сместа кафе, до разработването на иновативни решения за опаковане; от първото еспресо, отпито в космоса, до десетките индустриални патенти. Способността за изпреварване на времето се отразява и във фокуса върху устойчивостта - икономическа, социална и екологична - която винаги е била еталон за насочване на корпоративните стратегии.
„Събуждане на по-добър свят всяка сутрин“ е корпоративната цел на Lavazza Group с цел създаване на устойчива стойност за акционерите, сътрудниците, потребителите и общностите, в които работи, съчетавайки конкурентоспособност със социална и екологична отговорност.