26 Юли 2023г.
BILLA България и нейните клиенти продължават да подпомагат активно нуждаещи се хора от цялата страна, като са дарили над 9 тона дълготрайни хранителни продукти от началото на 2023 г. За периодa кампанията на Българския Червен кръст „Купи и дари“ е подпомогнала близо 2000 българи в неравностойно положение с хранителните продукти, събрани в специалните пазарски колички BILLA, посветени на каузата. Мисията на инициативата е да бъде оказвана подкрепа на уязвими социални групи – семейства с ниски доходи, хора с увреждания, граждани, търсещи закрила, институции за възрастни хора и деца.
„С голяма решимост подкрепяме Българския Червен кръст от 2016 г. насам, защото вярваме в значимостта на съвместните ни усилия за хората, на които подаваме ръка. Благодаря на всички наши клиенти и съмишленици, от различните краища на България, които вече седма поредна година участват в тази инициатива и пазарувайки за своите семейства, отправят този жест на грижа и внимание към някои от хилядите българи в нужда. С общи усилия успяваме да достигнем до все повече граждани, които имат нужда от нашата подкрепа, и вярвам, че през следващите месеци нашата помощ ще продължава да расте.“ коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Търговската верига е дългогодишен партньор на Българския Червен кръст и подпомага инициативата „Купи и дари“ от 2016 г. насам. Със своите 149 магазина в 25 области в цялата страна, BILLA дава възможност на голяма част от населението да се включи в кампанията. Всеки клиент може да го направи, като дари хранителни продукти в специално предназначените за целта пазарски колички „Купи и дари“, позиционирани в магазините на веригата. Препоръчително е дарените храни да включват трайни стоки от първа необходимост, като брашно, варива, макаронени изделия, захар и захарни изделия, олио, зеленчукови и месни консерви. Общата стойност на всички предоставени продукти за 2022 г. надхвърля 100 000 лв.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 149 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.