В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Коафьорът Наско Папазов съветва как да предпазваме косата си през лятото

26 Юни 2017г.

  • Pin It

Летният сезон настъпи и е време за почивки и дълги безгрижни дни под слънчевите лъчи. Вече знаем, че трябва да използваме продукти с UV-фактор, за да предпазим своята кожа, но трябва да се погрижим и за косата си. Според популярния коафьор Наско Папазов продуктите за слънцезащита са изключително важни в ежедневието дори и в градски условия, а не само когато се намираме на плажа. Косата има своя собствена слънцезащита до дължина около 12 сантиметра, след което я губи, а боядисаната коса е лишена от това свое естествено качество.

 
„Прекалено строго казано е, че морската вода е вредна за косата. Негативно влияние върху нея оказва и хлорираната вода в градски условия. Хубавото е, че актуалните продукти с UV защита за всеки сезон имат почистващи агенти, които неутрализират микрочастиците и минералите по косъма, които му пречат да се затвори. Косъмът има способността да се отваря, тогава той има нужда да бъде затворен, в противен случай в него попада кислород, който всъщност е най-големият му враг – той навлиза в косъма, започва да го изсветлява и да агресира върху него“, споделя Наско Папазов.
Наско Папазов, който е собственик на фризьорски салон „N-stage“ съветва боядисаната коса да бъде третирана както преди, така и след почивката на морето, за да има равномерен цвят. Той подчертава, че съвременните бои съдържат много подхранващи съставки, които създават блясък, който от своя страна отразява слънчевите лъчи и по този начин допринася за допълнителното предпазване на косата.

Още новини от Други

RSS виж всички

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

Изпълнителна агенция по околна среда (ИАОС) ще отчете резултатите от изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система за управление на водите и докладване.

Международно антидопинг обучение за младежи в Италия

E.D.G.E. - European Anti-Doping Generation (Европейска анти-допинг генерация) е 12 месечно партньорство, което включва 5 партньори от 4 различни държави (Италия, Латвия, Австрия и България) и има за цел да насърчава анти-допинг културата сред младите спортисти и треньори. 

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Цвятко Сиромашки в кампания „Топъл обяд: Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

София, 17 ноември 2017 – Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA), подразделение на Discovery Communications, глобален лидер в сферата на забавленията, обяви началото на сътрудничество в продажбите на реклами с The Sales House в България.

Близо 200 ученици се включат в международен конгрес по биомедицина

Близо 200 талантливи гимназисти ще се срещнат с науката по време на втория International Biomedical Congress Sofia и ще участват активно в практически уъркшопи. Мечтата на младежите да следват медицина може да започне да се превръща в реалност още преди да са завършили гимназия. Събитието ще се започва днес и ще продължи до 19 ноември в Sofia Tech Park.

Абонамент за RSS новини