25 Октомври 2021г.
Издателство Клет България стартира нова безплатна инициатива „За важните неща“, която се фокусира върху актуални теми, за които не винаги има налични материали, но вълнуват всички нас. Чрез богата палитра от уебинари, уъркшопи и онлайн семинари, разделени в три направления „Открий таланта“, „Грижи се за себе си“ и „Усмихни се“, ще бъдат засегнати теми, за които не ни остава време да поговорим, теми, които ни е трудно да обсъдим с нашите деца, за развитието, за здравето и смеха.
Първият уебинар стартира след броени дни, на 28 октомври. Всички желаещи могат да се запишат на сайта на издателството.
Начало на инициативата ще постави журналистът и продуцент Георги Тошев с уебинар на тема „Откриване и развитие на потенциала на нашите деца“. В модула „Открий таланта“ ще се включат и представители на платформата за кариерно и личностно развитие „Next Step“, които ще насочат вниманието на учениците към това как да открият своите таланти, а учителите и родителите - как да ги подкрепят в бъдещето им развитие. Учениците ще получат ценни съвети и отговори на въпроси като как да изберем гимназия и кариера, която да се съобразява с техните качества и интереси.
„Грижи се за себе си“ включва уебинари и уъркшопи, посветени на здравословния и активен начин на живот и сексуалното образование на децата. Кулинарното гуру Мария ще даде идеи за лесни и здравословни рецепти, които да приготвите у дома. За здравословните и болестните зависимости ще говорят Мадлен Алгафари и дъщеря ѝ Александра, а теми като как да говорим с тийнейджърите за сексуалното им здраве и как да ги предпазим от онлайн опасностите ще разисква създателката на платформата Loveguide.bg Николета Попкостадинова.
„Усмихни се“ е модулът, който цели да припомни на всички ни, че животът с усмивка е по-хубав. Аудиторията ще има възможност да се наслади на полезни практики за смехотерапия, както и на онлайн моноспектакъл „Преподавай трудно“, с участието на Яна Огнянова.
„Стартираме инициативата „За важните неща“, точно защото преди всичко сме хора и често това, което ни вълнува не може да бъде открито в книгите и учебниците. Вярвам, че тази кампания ще припомни на всички кои са истински важните неща и ще подпомогне комуникацията и сближаването на учители, директори, ученици и техните родители“, каза Доротея Дарданова, маркетинг мениджър на издателство Клет България.