19 Февруари 2024г.
Последният автомобил от промоционалната игра на ЕКО България бе връчен в седмицата на Св. Валентин
16 февруари, 2024 г.
В седмицата на любовта, промоционалната кампания на ЕKO Smile завършва с вдъхновяващ романтичен жест – третият печеливш от играта за нов автомобил ще подари своята награда Suzuki S-Cross на съпругата си. Решението да сподели късмета си е на корабния инженер Свилен Янчев от гр. Бяла, който е последният победител от томболата за лоялни клиенти.
„Благодаря за страхотния подарък! С него ще зарадвам съпругата си, защото щастието се удвоява, когато се споделя. Пожелавам успех на ЕКО България и екипа на компанията, продължавайте да ни вдъхновявате с такива кампании и с професионално отношение!“, сподели Свилен Янчев, след като получи ключовете от новото возило.
Кампанията за eдин от три нови автомобила Suzuki S-Cross стартира през септември заедно с лоялната програма EKO Smile и само за няколко месеца привлече хиляди клиенти в новото мобилно приложение.
„Щастливи сме, че за четири месеца ЕКО Smile се утвърди като една от най-разпознаваемите, успешни и предпочитани лоялни програми в България. Това е още една причина да следваме нашата дългосрочна стратегия за развитие в страната. Основната ни цел е да останем на българския пазар като увеличаваме броя на бензиностанциите и броя на доволните клиенти. Стремим се всеки ден да даваме повече.“, каза изпълнителният директор на ЕКО България Андреас Триантопулос по време на връчването на наградата.
Поради големия интерес към промоционалната игра, срокът за участие в томболата беше удължен с един месец – до края на януари 2024 г. Името на всеки финалист бе избрано чрез жребий, проведен от компютърен софтуер и в присъствието на нотариус. В томболата автоматично участваха всички регистрирани потребители, като само за първия месец над 70% от тях са предпочели да използват мобилното приложение ЕКО Smile App. Личният профил осигурява бърз и лесен достъп до всички отстъпки, промоции, игри, както и до актуална карта с обектите на ЕКО България в цялата страна.
ЕKO Smile замени картите ЕKONOMY, запазвайки отстъпките за гориво и осигурявайки нови допълнителни възможности чрез система за бонус точки. Smile точките се начисляват както върху всеки литър гориво, така и върху всеки лев, похарчен за пазаруване в минимаркетите на веригата. Бонус точките могат да се използват ежедневно за специални оферти, разнообразни подаръци, преференциални условия при покупка на продукти от водещи брандове и обмeн с приятели, които също имат профили в лоялната програма.
Желаещите да се присъединят към ЕКО Smile могат да го направят, като свалят приложението от Google Play, App Store, Huawei AppGallery или на www.ekosmile.bg.
За ЕKO България:
ЕKO България ЕАД стъпва на българския пазар през 2002 г. Компанията е част от HELLENiQ ENERGY Group - една от водещите енергийни групи в Югоизточна Европа. Успешното развитие на ЕKO България е резултат от следване на основната й мисия – да предлага разнообразие от продукти с гарантирано качество и възможно най-доброто обслужване. Компанията разполага с непрекъснато разширяваща се мрежа от 97 бензиностанции към момента, опериращи под търговската марка ЕKO на територията на Република България, където повече от 1000 души обслужват нашите клиенти. Досега компанията е инвестирала над 200 милиона лева в българската икономика от 2002 г.
Андреас Триантопулос – изп. директор на ЕKО България заедно със Свилен Янчев – третият печеливш от кампанията EKO Smile