В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Инфографика с изводи от споделеното ноу хау в конкурса BAAwards

30 Юни 2017г.

  • Pin It

Полезни съвети споделят организаторите на наградите BAAwards 2017 г., конкурсът, който отличава най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации. Съветите са базирани на основните изводи от кампаниите, отличени в конкурса от 2016 г. и представят предизвикателствата, през които са преминали кампаниите, препоръки как успешно да достигнем до набелязаните целеви публики и как да постигнем успех в комуникацията.


Сред основните изводи са спецификите на маркетинговите комуникации, обвързани с активното навлизане на дигиталните технологии в ежедневието, мобилните приложения и социалните медии и по какъв начин тези специфики се комбинират с нарастващата нужда да се изгради емоционална връзка с потребителите. Отличените кампании са от различни сектори, сред които бързоообортни стоки, банки и финансови институции, телевизия и телекомуникации, и интернет услуги.
И тази година организаторите на конкурса BAAwards 2017 ще представят BAAwards ноу хау, споделяйки най-добрите кампании, отличени в рамките на четвъртото издание на конкурса. По този начин Българската асоциация на рекламодателите (БАР), продължава да работи за развитието на по-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации.

Победителите в BAAwards 2017 ще станат ясни през втората половина на месец септември. Кампаниите, които ще се борят за една от 21 награди в 10-те конкурсни категории, могат да кандидатстват до 25 август. Цялата информация за конкурса, оценяването, журито и процеса нa кандидатстване може да бъде намерена на обновения сайт: baawards.com.

Още новини от Други

RSS виж всички

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

Изпълнителна агенция по околна среда (ИАОС) ще отчете резултатите от изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система за управление на водите и докладване.

Международно антидопинг обучение за младежи в Италия

E.D.G.E. - European Anti-Doping Generation (Европейска анти-допинг генерация) е 12 месечно партньорство, което включва 5 партньори от 4 различни държави (Италия, Латвия, Австрия и България) и има за цел да насърчава анти-допинг културата сред младите спортисти и треньори. 

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Цвятко Сиромашки в кампания „Топъл обяд: Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

София, 17 ноември 2017 – Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA), подразделение на Discovery Communications, глобален лидер в сферата на забавленията, обяви началото на сътрудничество в продажбите на реклами с The Sales House в България.

Близо 200 ученици се включат в международен конгрес по биомедицина

Близо 200 талантливи гимназисти ще се срещнат с науката по време на втория International Biomedical Congress Sofia и ще участват активно в практически уъркшопи. Мечтата на младежите да следват медицина може да започне да се превръща в реалност още преди да са завършили гимназия. Събитието ще се започва днес и ще продължи до 19 ноември в Sofia Tech Park.

Абонамент за RSS новини