22 Декември 2020г.
Семейство Велчеви са декемврийските посланици на кампанията на Lidl –
„От любимо до любимо на нашето семейство"
22 декември, 2020 г., София. Стела, Слави, Дария, Георги и Аякс Велчеви живеят в старата ни столица Велико Търново. За реда и организацията във фамилията се грижи старонемската овчарка Аякс, който е и нещо като по-голям брат на Дари и Гого. Дария вече е ученичка в първи клас. Тренира спортна гимнастика и тази година за първи път участва в големи състезания, от които отборът ѝ се връща с много медали. Гого е на четири и е лудетината в семейството. Обича да играе мач, да се прави на войник, да крещи силно и да бяга бързо. Слави работи във фирма за изкупуване на зърно и пътува доста. Обича да играе и да гледа футбол. Често, по стечение на обстоятелствата, съседите стават съпричастни с резултата от мача. Стела е, както е модерно да се казва - "stay-at-home mom". Тренира бокс и е винаги в движение. Описват се като много шумно и шарено семейство.
Обичат природата и всичко родно. Може би затова любимите им продукти в Lidl са на „Родна стряха“, където често пазаруват. Слави не пропуска да си вземе саздърма, сланинка и суджук. Със сладкото от люти чушки пък винаги изненадват гостите си. Прясното месо за готвене и замразените багети с билки са сред задължителните им покупки. Гого обича дървените играчки, а Дария – нещата за лепене и творене. Стела предпочита разнообразието от сирена и скир. Това е и любимата й закуска след тренировка: 200 гр. скир, доза протеин, 1 ч.л. фъстъчено масло, малко чия, малко овесени ядки и е готова за нови подвизи. Като динамични хора използват термобельо, което са си купили във веригата и често го препоръчват на приятели, защото издържа на студ, много пране и сушене.
А коя е любимата им рецепта, чието приготвяне отнема 2 часа, но резултатът гарантирано си заслужава, може да видите на gotvi.lidl.bg.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 105 магазина в 49 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.