22 Септември 2021г.
Шведската beauty-tech компания анализира шокиращи факти за социалното неравенство в съвременния свят и новият ѝ продукт е именно в отговор на това
21 септември 2021 г., София – FOREO, иновативната шведска козметична компания, представи нова ексклузивна версия на своя премиум модел четка за лице LUNA 3. Уникалната пъстроцветна серия YOUnique LUNA е посветена на различните, на смелите, на всички невероятни личности, които безстрашно живеят своята истина и се борят за общество без етикети и предразсъдъци. Лимитираната YOUnique LUNA прилича на истинско произведение на изкуството, изработено внимателно с любов, и е налична в ограничено количество – едва 100 броя. Новият продукт е част от тазгодишната информационна кампания „Be YOUnique“, която FOREO стартира, срещу стереотипите за красота и обществените предразсъдъци по отношение на пол, раса, сексуалност и други.
„Когато стартирахме кампанията „Be YOUnique“, нямахме представа, че това ще предизвика толкова много реакции. Във FOREO се гордеем с нашето международно семейство, както по отношение на колегите, така и по отношение на клиентите, и това ни мотивира да бъдем начело на глобалната трансформация на съзнанието. Хора от цял свят се присъединиха към нашата кауза и смело поискаха от индустрията за красота да ги забележи. FOREO даде глас на тези красиви хора, като се увери, че те са чути и видени, както и важни със своята уникалност!“, каза Борис Тръпчевич, главен изпълнителен директор на FOREO. Той продължава: „Ние съзнаваме, че това са само първи стъпки към решаване на този ключов въпрос и искаме да отворим вратата за по-широк диалог по темите за приобщаването, индивидуалността и разнообразието, който дори да излезе извън пределите на индустрията за красота, тъй като мисията на FOREO е да прави живота на хората по-добър“.
Дискриминацията и стереотипите присъстват във всяка сфера на обществения живот, затова са необходими действия и диалог във всяка една от тях. Една от най-обсъжданите теми днес, например, са космическите пътувания – от амбициите на Илон Мъск да колонизира Марс до луксозния космически туризъм, който ще е достъпен само за елита. Изглежда обаче, че индустрията за космически пътувания е създадена за мъже – от функционалността на космическите кораби до екипировката на астронавтите. От 556 души, пътували в космоса, само 11,5% или 65 от тях са жени. През март 2019 г. първата изцяло женска космическа разходка, очаквана с вълнение по целия свят, беше отменена, тъй като НАСА се оказа, че не разполага с 2 броя скафандри с размери, които да са подходящи за жените, избрани да извършат мисията. В крайна сметка, през октомври същата година Джесика Мейр и Кристина Кох пренаписаха историята, като завършиха първото изцяло женско излизане в космоса, което ни даде надежда, че бъдещето на космическите пътувания може всъщност да бъде женско.
Неравенството, обаче, не се ограничава само до космическите пътувания. Шокиращо, когато погледнем към корпоративния свят и структурата на най-мощните световни корпорации, откриваме, че през 2020 г. само 5 компании от Fortune 500 имат главни изпълнителни директори, които са афроамериканци. От друга страна, към днешна дата само 29 от 195 държави в света са легализирали еднополовите бракове. Войната и гладът пък карат милиони хора по света да напуснат домовете си и да станат бежанци. Тези хора, независимо от образованието и качествата им, трудно намират работа, като цели 65,1% от тях са безработни в сравнение с 39,9% безработни имигранти.
FOREO цели да подобри здравето, красотата и благосъстоянието на потребителите. Затова брандът ще превърне кампанията „Be YOUnique“ в дългосрочна и подготвя и други активности и изненади. В България новата лимитирана версия на LUNA 3 може да бъде закупена на foreo.com. Останалите продукти на FOREO за грижа за кожата могат да бъдат открити също в Notino (в магазина в Paradise Center и онлайн на notino.bg), както и в Zlatna Ribka (в магазините и онлайн на zlatnaribka.com).
За FOREO
Шведският козметичен и технологичен бранд FOREO предлага нови стандарти за красота и грижа: от серията LUNA – устройства за почистване на лице, награждавани десетки пъти, през продуктовата линия UFO, която въведе изцяло нов начин за нанасяне на продукти за лице, до ISSA, която стои зад преоткриването на четката за зъби. Подходът е дързък – марката не просто подобрява съществуващите дизайни – FOREO Швеция ги разрушава и ги рестартира из основи, като гарантира, че най-добрите продукти не са привилегия само за хората с високи финансови стандарти. FOREO насърчава увереността – когато се чувстваш добре, изглеждаш добре, и мисията е изпълнена! Дебютът на FOREO на пазара е през 2012 г. и в момента брандът присъства в 77 страни в света, като продължава да се разраства.