10 Декември 2020г.
Емблематичният магазин BILLA, разположен на столичния бул. „България“, отново отвори врати, след реконструкция. С обновен интериор и нововъведения, той е готов да посрещне всички свои клиенти. Те ще открият по-богат асортимент и разширени зони на свежите продукти като плодове и зеленчуци, витрините с месо и риба, приготвените на място свежи салати и сандвичи, био продукти, щандове за бира и уиски, както и възможност за плащане на каси за самообслужване. Богатото разнообразие от продукти включва над 13 000 артикула – с качествен произход и на достъпни цени. Обектът обхваща 2445 кв. м. търговска площ.
„Това е първият магазин BILLA отворил в страната и се гордеем, че и до днес е сред любимите на нашите клиенти. Щастливи сме, че тъкмо след като отпразнувахме своя 20-ти рожден ден, можем да поканим всички потребители да го посетят отново, като ги зарадваме с обновен интериор и много нови и неустоими предложения. Решението да го затворим за близо 4 месеца не беше никак лесно, но вече можем да споделим с всички дългоочаквания резултат. За пореден път показахме адаптивност и готовност за вземане на бързи решения, ръководени от смели амбиции за бъдещо развитие,“ сподели Норберт Мисбрандт, управител на BILLA България.
Голямата изненада за клиентите е специалният пица щанд, на който се предлагат прясно приготвени пици на място от професионален майстор-пицар. Клиентите могат да избират измежду редица разновидности на пица за вкъщи, приготвена с висококачествени италиански суровини. А в пиковите часове ще се предлага и пица на парче. За удобството на посетителите, реновираният магазин на бул. „България“ разполага и с каси на самообслужване, които дават възможност за самостоятелно проследяване на сметката, но и свеждат до минимум прекия контакт със служителите в обекта. Атрактивните оферти, част от обновената програма за лоялност – BILLA Card, сред които и седмичните продуктови ваучери, са сред изгодните предложения, които компанията предлага. Веригата е подготвила и други изненади за клиентите на обекта на бул. България, като например възможност за моментна награда през първия месец от отварянето, като клиентите ще получават скреч карта на касата след своето пазаруване.
Други обекти, разположени в магазина, от чиито услуги посетителите ще могат да се възползват, са аптека, оптика, каса на Easy Pay, Speedy автомат, кафе, застрахователен офис на SDI, химическо чистене, сребърна бижутерия, магазин за цветя.
Спокойното пазаруване на клиентите в магазина се гарантира чрез стриктно спазване на необходимите противоепидемични мерки, част от активността на BILLA България, „Прясно и безопасно – с грижа за всички нас“. Те включват редовна дезинфекция на всички работни помещения и повърхности, плексигласови врати, зад които са разположени пресните храни, като печива и топли ястия и лични предпазни средства както за служителите, така и за клиентите.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 39 града в страната със 132 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.