22 Юни 2021г.
Както всяка година училището включва теоретичен и практически етап, водени от най-добрия български мотоциклетен състезател
22 юни, София. Над 20 любители на мотоциклетите от цялата страна ще се включат в 9-тото издание на традиционното училище по безопасност - „ЕКО Мото Училище ”, което веригата бензиностанции ЕКО организира съвместно с Мартин Чой - най-добрият български състезател по мотоциклетизъм на писта и посланик на компанията в България.
Събитието ще се проведе на професионалната състезателна писта в гръцкия град Серес, а българските мотоциклетисти ще имат удоволствието да почерпят безценен опит и получат практически уроци по безопасност, както и да прекарат незабравим мото ден с Мартин Чой.
Както всяка година, училището включва 2 етапа – теоретичен и практически. По време на обучението Мартин Чой обръща индивидуално внимание на всеки мотоциклетист и му показва върху кои аспекти на карането трябва да наблегне, за да подобри уменията си. На финала участниците в ЕКО мото училището получават сертификат за завършено обучение, подписан от Мартин Чой.
Деветото издание на ЕКО мото училището идва след прекъсване през 2020 година, когато заради ковид епидемията то не се състоя. „Радостен съм, че продължаваме съвместната си инициатива с ЕКО България и тазгодишното събитие в Серес ще се състои.“, каза Мартин Чой. „Управляването на мотор е свързано с много адреналин, но и с още повече отговорност – нещо, на което бих искал да науча всеки един от участниците.“
„Мартин е отличен пример за подражание за много млади хора в България и за нас е чест, че той продължава да е посланик и състезател на ЕКО България.“, каза Василис Макрис, търговски директор на ЕКО България. „Радваме се, че той е с нас и по време на нашите социално отговорни инициативи като "ЕКО Мото Училище" за безопасност и толерантност на пътя.
Участниците в ЕКО мото училището бяха определени чрез фейсбук игра, която включваше отговор на въпрос, свързан със ситуация на пътя. Партньорството на ЕКО България и Мартин Чой в мото училището датира от 2012 година и е част от политиката на компанията по изграждане на култура на толерантност и навици за безопасно шофиране на пътя.