10 Април 2023г.
Първата бира, част от проекта, бе представена в партньорство с Нора Ампова, която сътвори дизайна на новия имперски стаут, съдържащ български зимен трюфел, какао и маршмелоу
София, България
Крафт пивоварната Cohones Brewery стартира инициативата „Go Art Yourself“, която обединява две изкуства - визуално и пивоварство. Целта на проекта е да популяризира българското изкуство и да вдъхнови социална промяна.
До края на годината в „Go Art Yourself“ ще се включат седем визуални артисти, които имат смелостта да изразят себе си и да оставят смела следа в в българското изкуство. Първият творец, чиято работа е част от проекта, е Нора Ампова. Характерно за нейните творби е, че те съчетават хумор и откровеност. Такъв е и дизайнът на етикета на новия имперски стаут на пивоварната. „Щастлива съм да се включа в този проект, защото съм фен на добрите бири. Радвам се, че като визуален артист давам облик на един от най-смелите и еклектични вкусове, които съм опитвала“, сподели Нора Ампова.
Бирата, създадена от пивоварната, в стил Имперски стаут, е 9% и съдържа български зимен трюфел, какао и маршмелоу. „Вярваме, че този проект може да вдъхнови социална промяна като запознае хиляди хора с таланта на нашите визуални артисти“, добави Михаил Дурчев, собственик и главен пивовар на Cohones Brewery. „Всяка бира ще бъде представена отделно, за да можем да разкажем историята на артиста, работил по създаването на дизайна.“
За повече информация относно Cohones Brewery посетете cohones.beer и последвайте @CohonesBrewery във Facebook и Instagram.
Повече информация за Cohones Brewery:
Cohones Brewery е един от водещите производители на крафт бира, базиран в София, България. Пивоварната е посветена на производството на уникални и иновативни бири, които разширяват границите на възможното в света на крафт пивото. За повече информация посетете cohonesbrewery.com.