20 Септември 2024г.
Всеки ден тялото ни се нуждае от доза витамини, минерали и основни вещества, които да му дадат необходимата енергия. Независимо дали става въпрос за бърза закуска, освежаване след тренировка или следобедно ободряване, смутитата са вкусен и удобен начин, по който можем бързо да си набавим доза здраве за организма.
Водени от амбицията да преобърнат негативната тенденция за все по-малък прием на плодове и зеленчуци, Николай Гачев и Александър Георгиев създават преносимата бутилка-блендер ActiveСмути. Идеята се осъществява преди две години, а мисията на двете момчета е суперхраните да бъдат по-достъпни във всеки етап от ежедневието. Днес брандът се развива успешно и вече има стотици доволни клиенти.
В помощ на забързаното ежедневие
„ActiveСмути беше създаден в отговор на нашия активен живот, в който и двамата комбинираме правилно хранене, забързано ежедневие и тренировки. Знаехме, че има още много като нас, които поради липса на време пропускат важно хранене“, разказва Николай за идеята зад бранда. Според него именно бутилката-блендер и суперхраните са перфектен баланс за набавяне на нужните протеин, витамини и минерали.
Във физически магазини преносимият блендер и суперхраните на ActiveСмути могат да бъдат намерени единствено в редиците на най-голямата търговска верига в България – Kaufland, която подава ръка на създателите. Продуктите са на разположение в 19 филиала на ритейлъра в София, както и в хипермаркетите на веригата в Перник, Ботевград и Кюстендил. Там те могат да бъдат закупени в три цвята – жълт, син и розов.
Николай и Александър са щастливи от шанса да работят с лидера в ритейла. Мотивират ги и позитивните отзиви на купувачите. „Партньоството с Kaufland за нас е много важно и приоритизираме всичко в процеса, защото имаме големи амбиции за развитие на бранда“, споделя Николай и добавя, че планират да надградят с още вкусове, различни модели блендери, както и нови артикули като протеинови барчета и др.
Анатомия на продукта
Двамата създатели развиват концепцията на своя бранд с мисълта продуктът да бъде достатъчно компактен, но и мощен, за да позволява безпроблемното приготвяне на свежи храни през целия ден. Лесно преносимата бутилка ActiveСмути се зарежда бързо и безконтактно, а издържливостта на батерията позволява направата на над 10 смутита до следващото зареждане.
Бутилката-блендер притежава остриета от неръждаема стомана, а мощността й достига до 20 000 оборота в минута. Пластмасата BPA Free я прави още по-безопасна и подходяща за употреба както от деца, така и от възрастни. Освен за направата на смутита, клиентите на бранда използват преносимия блендер и за протеинови шейкове, фрешове, коктейли, айрян, бебешка храна и дори за маска за лице.
Миксове от суперхрани
В допълнение на компактния блендер, ActiveСмути предлага два различни микса от суперхрани под формата на прах. След като плодовете се съберат и обработят, те се изсушават и смилат на фин, гладък прах. За направата му се използва методът на лиофилизацията или сублимационно сушене, който запазва полезните съставки на продуктите.
Първият от миксовете съдържа 10 различни вида горски плодове. Сред тях са горски ягоди, диви малини, черници, червена боривинка и др. Другата вариация от миксове е на основата на зелените растения. Тя съдържа спирулина, червена детелина, пшенична трева, къдараво зеле и др.
Фаворитът
Най-предпочитан сред ползвателите на блендера е розовият цвят, а сред миксовете е този с горски плодове. За свое ежедневно хранене обаче, Николай избира зеления микс от суперхрани. Към него прибавя половин банан, малко мед, нискомаслено прясно мляко и протеин на прах. „Става много приятно и бързо. Особенно след тренировка е перфектната комбинация за възстановяване. Най-удобното е, че може да се консумира веднага след блендиране“, споделя той.
Мечтите на двете момчета са насочени и към развитие на бранда извън страната, както и основаване на първия физически магазин на ActiveСМУТИ.
Артикулите на ActiveСмути са налични от тази седмица в няколко от магазините* на Kaufland, като могат да бъдат разгледани онлайн в седмичната брошура.
*Продуктите са налични в 19 филиала в София, както и в хипермаркетите в Ботевград, Кюстендил и Перник. .
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 66 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.