В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Благоевград стана третият град-домакин на съвместната инициатива на Карлсберг България и Екопак България

12 Октомври 2017г.

  • Pin It

Жителите на Благоевград предадоха близо 2 000 стъклени, пластмасови бутилки и кенове от бира за рециклиране по време на „Заедно за природата“. Събитието, което се проведе на 7 октомври на площад Македония в града, е част от дългосрочна кампания с цел насърчаване на разделното събиране на опаковки от бира и рециклирането им. Като комплимент за усилията на присъстващите, Карлсберг България осигури в замяна еднократно 3 бутилки Пиринско пиво в торбичка за многократна употреба на всеки от тях. Поради лошото време през уикенда, което попречи още повече хора да се включат, кампанията „Заедно за природата“ скоро ще има своето продължение в Благоевград.
Екипът на „Карлсберг България“ и „Пиринско“ призова жителите на Благоевград да донесат максимален брой опаковки от бира, независимо от тяхната марка и вид, за да покажат своята съпричастност към опазването на природата и да подпомогнат усилията на компанията за подобряване на местния екологичния отпечатък. Екопак България, основен партньор в инициативата, съдейства на място за разделното събиране и рециклиране на бирените опаковки, а техни консултанти разказваха за ползите от екологичното поведение за всяко домакинство.
Специално за жителите и гостите на града част от „Заедно за природата“ бе и концерт на група D2 с водещ Димитър Павлов.
„Благодаря на всички, които се включиха в инициативата. Вярвам, че когато искаме нещо, то може да се случва успешно, а отговорното поведение към околната среда е сред тези неща. Карлсберг България работи усилено от дълги години да насърчи отговорно поведение у гражданите и сме горди, че виждаме все по-положителен отговор от тяхна страна. Нямам търпение до следващото подобно събитие и призовавам всеки, който иска да помогне на природата, да се включи“, сподели Бранимир Братанов, маркетинг директор на Карлсберг България.
„В Екопак България работим за намаляване на количествата отпадъци от опаковки и когато го правим рамо до рамо с лидер в индустрията, какъвто е Карслберг България, успехите ни са гарантирани. Искам сърдечно да благодаря и на всеки гражданин на Благоевград, който отдели от времето си и се включи в „Заедно за природата“, за да направим с общи усилия положителна промяна в обществото“, коментира Михаил Митев, мениджър Бизнес развитие в Екопак България.
„Заедно за природата“ е част от политиката на Карлсберг България за устойчиво развитие и корпоративна социална отговорност. Нейна основна цел е да насочи вниманието към разделното събиране и рециклиране на бирени опаковки, както и да допринесе за екологичния начин на живот и опазването на околната среда. Към този момент кампанията е разгърната в три града – Благоевград, Шумен и София, а общият брой върнати за рециклиране бутилки е близо 30 000.
Марката „Пиринско“ има традиции в грижата за естествената природна среда в своя регион. С подкрепата на „Пиринско“ са реализирани няколко проекта в Национален парк Пирин и Национален парк Рила, благодарение на които са поставени нови указателни табели и знаци, възстановени са съществуващите и са подновени кътовете за отдих на територията на парковете.
„Пиринско“ е бирена марка, лидер на пазара и един от основните двигатели на бирения бранш като цяло. По данни на агенция AC Nielsen, за първите 8 месеца на 2017 година „Пиринско“ достигна 19,1% дял от общия пазар на бира у нас.

За Карлсберг България
Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen, златистия испански лагер с цитрусови нотки San Migel Fresca, италианската Angelo Poretti с няколко вида хмел и американската Brooklyn Lager с изявен малцов характер.
Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в пет разновидности – ябълка, круша, къпина, боровинка и нар.
За Карлсберг Груп
Карлбсерг Груп е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. 42,000 души работят в компанията, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 година Карлсберг Груп продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.
За Устойчивото развитие в Carlsberg Group
Основен елемент в стратегията на Carlsberg Group за устойчиво развитие е интеграцията й в бизнес политиката на компанията. Разбирането за устойчив бизнес се внедрява в съществуващите бизнес процеси, развиват се политики, които да осигурят необходимите стандарти, търси се сътрудничество с външни партньори и се поставят глобални и местни цели, за да се подобри устойчивото представяне на компанията. Тук можете да намерите повече за принципите на устойчивото развитие на Carlsberg: www.carlsberggroup.com/sustainability

За допълнителни въпроси:
Галина Паунчева
AMI Communications за Карлсберг България
02 989 5115 | 0892 444 329
galina.pauncheva@amic.bg
 

Още новини от Други

RSS виж всички

Ежегодният Благотворителен базар на Международен женски клуб – София събра над 300 000 лв. само за ден

Ежегодният Благотворителен базар на Международен женски клуб – София събра над 300 000 лв. само за ден

Ежегодният Благотворителен базар на Международен женски клуб – София събра над 300 000 лв. само за ден.

MAKOWSKI FIGHTING CHAMPIONSHIP 13 на живо по FightBox HD от Полша

MAKOWSKI FIGHTING CHAMPIONSHIP 13  на живо по FightBox HD от Полша

13-ият Makowski Fighting Championship (MFC) се завръща на живо в ефира на FightBox HD на 16 декември от 21:00 часа.

lidl предлага универсален подарък за празниците

lidl предлага универсален подарък за празниците

От утре клиентите могат да се подготвят и за Новогодишната нощ с празнични фойерверки

В Казанлък отвори нов супермаркет за Коледните празниците

В Казанлък отвори нов супермаркет за Коледните празниците

На събитието присъства кметът на Казанлък Галина Стоянова

Секторът на услугите е най-регулиран в Централна и Източна Европа разкрива докладът AcTrend на компания Grayling

София, 13 декември 2017 г. На шестте наблюдавани пазара в Централна и Източна Европа бяха одобрени 1 040 законодателни акта между 1 август 2016 и 1 август 2017 г. Това е с 5,3% по-малко в сравнение със същия период на миналата година. През последния отчетен период броят на одобрените актове намалява след три години на нарастване. Най-регулирана индустрия през 2016/2017 е секторът на услугите (14%) от одобрените закони, за разлика от миналата година, когато финансите бяха сред най-регулираните сфери (17%). В сравнение с миналата година законите генерират по-малко медийно внимание в ЦИЕ. Grayling AcTrend Report – пълен текст на доклада.

Абонамент за RSS новини