В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Благоевград стана третият град-домакин на съвместната инициатива на Карлсберг България и Екопак България

12 Октомври 2017г.

  • Pin It

Жителите на Благоевград предадоха близо 2 000 стъклени, пластмасови бутилки и кенове от бира за рециклиране по време на „Заедно за природата“. Събитието, което се проведе на 7 октомври на площад Македония в града, е част от дългосрочна кампания с цел насърчаване на разделното събиране на опаковки от бира и рециклирането им. Като комплимент за усилията на присъстващите, Карлсберг България осигури в замяна еднократно 3 бутилки Пиринско пиво в торбичка за многократна употреба на всеки от тях. Поради лошото време през уикенда, което попречи още повече хора да се включат, кампанията „Заедно за природата“ скоро ще има своето продължение в Благоевград.
Екипът на „Карлсберг България“ и „Пиринско“ призова жителите на Благоевград да донесат максимален брой опаковки от бира, независимо от тяхната марка и вид, за да покажат своята съпричастност към опазването на природата и да подпомогнат усилията на компанията за подобряване на местния екологичния отпечатък. Екопак България, основен партньор в инициативата, съдейства на място за разделното събиране и рециклиране на бирените опаковки, а техни консултанти разказваха за ползите от екологичното поведение за всяко домакинство.
Специално за жителите и гостите на града част от „Заедно за природата“ бе и концерт на група D2 с водещ Димитър Павлов.
„Благодаря на всички, които се включиха в инициативата. Вярвам, че когато искаме нещо, то може да се случва успешно, а отговорното поведение към околната среда е сред тези неща. Карлсберг България работи усилено от дълги години да насърчи отговорно поведение у гражданите и сме горди, че виждаме все по-положителен отговор от тяхна страна. Нямам търпение до следващото подобно събитие и призовавам всеки, който иска да помогне на природата, да се включи“, сподели Бранимир Братанов, маркетинг директор на Карлсберг България.
„В Екопак България работим за намаляване на количествата отпадъци от опаковки и когато го правим рамо до рамо с лидер в индустрията, какъвто е Карслберг България, успехите ни са гарантирани. Искам сърдечно да благодаря и на всеки гражданин на Благоевград, който отдели от времето си и се включи в „Заедно за природата“, за да направим с общи усилия положителна промяна в обществото“, коментира Михаил Митев, мениджър Бизнес развитие в Екопак България.
„Заедно за природата“ е част от политиката на Карлсберг България за устойчиво развитие и корпоративна социална отговорност. Нейна основна цел е да насочи вниманието към разделното събиране и рециклиране на бирени опаковки, както и да допринесе за екологичния начин на живот и опазването на околната среда. Към този момент кампанията е разгърната в три града – Благоевград, Шумен и София, а общият брой върнати за рециклиране бутилки е близо 30 000.
Марката „Пиринско“ има традиции в грижата за естествената природна среда в своя регион. С подкрепата на „Пиринско“ са реализирани няколко проекта в Национален парк Пирин и Национален парк Рила, благодарение на които са поставени нови указателни табели и знаци, възстановени са съществуващите и са подновени кътовете за отдих на територията на парковете.
„Пиринско“ е бирена марка, лидер на пазара и един от основните двигатели на бирения бранш като цяло. По данни на агенция AC Nielsen, за първите 8 месеца на 2017 година „Пиринско“ достигна 19,1% дял от общия пазар на бира у нас.

За Карлсберг България
Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen, златистия испански лагер с цитрусови нотки San Migel Fresca, италианската Angelo Poretti с няколко вида хмел и американската Brooklyn Lager с изявен малцов характер.
Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в пет разновидности – ябълка, круша, къпина, боровинка и нар.
За Карлсберг Груп
Карлбсерг Груп е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. 42,000 души работят в компанията, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 година Карлсберг Груп продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.
За Устойчивото развитие в Carlsberg Group
Основен елемент в стратегията на Carlsberg Group за устойчиво развитие е интеграцията й в бизнес политиката на компанията. Разбирането за устойчив бизнес се внедрява в съществуващите бизнес процеси, развиват се политики, които да осигурят необходимите стандарти, търси се сътрудничество с външни партньори и се поставят глобални и местни цели, за да се подобри устойчивото представяне на компанията. Тук можете да намерите повече за принципите на устойчивото развитие на Carlsberg: www.carlsberggroup.com/sustainability

За допълнителни въпроси:
Галина Паунчева
AMI Communications за Карлсберг България
02 989 5115 | 0892 444 329
galina.pauncheva@amic.bg
 

Още новини от Други

RSS виж всички

България е домакин на европейската конференция по муковисцидоза

България е домакин на европейската конференция по муковисцидоза

Тази година България е домакин на Осмата югоизточна европейска конференция по муковисцидоза, която ще се проведе от 20 до 22 октомври 2017г., в Парк-хотел Москва, гр. София. Организатор на събитието е Асоциация „Муковисцидоза“ – България.

Програма и регистрация за Седмица на индивидуалната психология

Програма и регистрация за Седмица на индивидуалната психология

Вече е известна програмата на Международния образователен семинар „Иновации в образованието“ , 3-5.11.2017 г. Тя ще се опита да даде отговор на въпросите, свързани с вторичната травма, индивидуалната консултация и супервизия на работата с деца и възрастни.

УСПЕШНО СТАРТИРА КАМПАНИЯТА „ПЪТЯТ ДО МАЛТА“

УСПЕШНО СТАРТИРА КАМПАНИЯТА „ПЪТЯТ ДО МАЛТА“

Официално стартира националната кампания „Пътят до Малта“, инициирана от най-голямата верига спортни магазини в страната, Decathlon България.

Пресконференция по повод Световния месец за борба с рака на белия дроб – ноември

На 18.10.2017 г., сряда, от 14:00 часа в Арт салона на Радио Варна (бул. „Приморски“ № 22, гр. Варна) ще се проведе пресконференция по повод Световния месец за борба с рака на белия дроб – ноември, и предстоящата годишна Национална онкологична конференция МОРЕ – 2017.

Плевенчанин ще атакува титлата “Най-ефективен шофьор на камион в света”

Плевенчанин ще атакува титлата “Най-ефективен шофьор на камион в света”

Пламен Иванов ще се бори и за чисто нов камион Renault T 480 на финала на Optifuel Challenge 2017 в Толедо

Абонамент за RSS новини