15 Ноември 2017г.
За втора поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) представя най-добрите примери от конкурса „Наградите на БАР ” (BAAwards) в новото електронно издание: „BAAwards 2017 Know-How“. Наградените кампании могат да бъдат видяни на сайта на конкурса: baawards.com, където са качени под формата на он-лайн брошури.
Тазгодишното издание на BAAwards отличи кампании на Загорка, Юниливър, Мобилтел, Пощенска банка, Захарни заводи, Кока-Кола, Декатлон, Mediapool и Първа инвестиционна банка, които вдигнаха още по-високо летвата на професионализма в маркетинговите комуникации.,
“Ние в БАР работим за една по-добра, предвидима и етична пазарна среда, която дава надежда за успешна професионална реализация в България. Тази година вдигнахме летвата и отправихме предизвикателство не само към себе си като организатори, но и към всички участници, които утвърждават най-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации. Надяваме се, че чрез представянето им ще вдъхновим и други колеги да постигат още по-добри резултати.", коментира Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.
Тази година в BAAwards постъпиха рекорден брой заявки – 43, което е с 20% повече спрямо миналата година. Кандидатури подадоха 18 компании, а броят на наградените организации, не-членове на БАР също е рекорден: 3.
Всеки, който желае, може да разгледа най-добрите кампании от „Наградите на БАР 2017“, на сайта на наградите – http://www.baawards.com/bg/know-how.