22 Ноември 2022г.
Седмичната брошура на веригата, посветена на черния петък, ще зарадва клиентите с 2 празнични томболи и над 50 допълнителни специални предложения, сред които уреди за дома, мобилни и гейминг аксесоари
На 24 ноември стартира специална седмична брошура на BILLA с над 50 лимитирани „Black Week” предложения, събрани в общо 8 допълнителни страници. Освен с добре познатите хранителни продукти, брошурата ще зарадва почитателите на технологиите и домашния комфорт със селекция домакински уреди, мобилни и гейминг аксесоари на утвърдени марки, като Tefal, Rowenta и Muhler. Прахосмукачка-робот, еспресо машина, еърфрайър, телевизор, ютия, парти грил, разнообразие от миксери и тостери са само част от предложенията. Освен тях, в самия край на месеца – 28-30 ноември, клиентите ще могат да закупят на атрактивни цени артикулите от секция „Кибер Старт“, включващи различни видове слушалки, Bluetooth колонка, уеб камера, телефон и комплект компютърна мишка и клавиатура.
В духа на черния петък, BILLA включва в брошурата си две специални тематични страници. Сред продуктите в тях попадат селекция черни шоколади, черен ориз, уиски с черен етикет и бира в черен кен, черна паста за зъби и други. Те ще допълнят добре познатите свежи плодове и зеленчуци от „BILLA Градини“, прясно месо „Българска ферма“, месни деликатеси и печива от „BILLA Пекарна“. От 25-ти до 27-ми ноември, в обектите на веригата в цялата страна ще настъпи „Гранде уикенд“ за клиентите, използващи BILLA Card. Той ще обхване всички пресни, кисели и UHT млека, всички видове кафета и чай и всички храни за домашни любимци.
По случай 22-та си годишнина на българския пазар, BILLA ще зарадва своите клиенти и с възможност за участие в две празнични томболи. Голямата награда в първата игра е почивка за двама на Малдивите, на стойност 10 000 лв. Всеки клиент на веригата, пазарувал за минимум 100 лв. в периода 24 ноември – 7 декември, може да се включи, като опита късмета си. В допълнение, всяка покупка на стойност не по-малка от 5 лв. дава право на участие в томбола за един от общо 55 подаръчни ваучера за пазаруване в BILLA, на индивидуална стойност 400 лв. Потребителите, изпълнили необходимите условия, ще получат код върху касовата си бележка, който трябва да регистрират на www.billa.bg. Имената на печелившите ще бъдат изтеглени на 8 декември и обявени в сайта на веригата.
Пълната информация за всички предложения от специалната брошура „Black Week”, е достъпна на сайта на търговската верига: https://www.billa.bg/.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 45 града в страната с общо 145 магазина и продължава да разраства своята мрежа от супермаркети. Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с над 40 български производители – доставящи богато разнообразие от сезонни плодове и зеленчуци от над 180 зеленчукови градини, оранжерии и лозя в цяла България.