27 Юни 2023г.
За да компенсира лоялните си клиенти за периода, в който магазинът е затворен, BILLA ще предостави специална отстъпка от 10% върху цялата сметка, във всички свои останали обекти
BILLA продължава своята програма за реконструкция и модернизация на своите обекти в цялата страна. Магазинът на веригата в The Mall, гр. София е следващият, който ще бъде реновиран през лятото. Обектът ще бъде затворен за преустройство на 10 юли и ще отвори отново врати, с обновена визия и повече удобства за клиентите, на 9 август.
В знак на благодарност към своите лоялни клиенти, BILLA ще им предостави възможност да пазаруват в останалите обекти на веригата със специална отстъпка от 10% върху цялата сметка за периода на реконструкцията. От отстъпката ще може да се възползва всеки клиент на обекта, намиращ се на бул. „Цариградско шосе“ 115, който е направил покупка в него с BILLA Card между 22 юни и 9 юли.
Отстъпката се предоставя автоматично при всяко пазаруване с BILLA Card в обект на веригата за периода, в който трае реконструкцията. На касовата бележка на всеки клиент, отговарящ на условията, ще бъде изписана пълната информация за кампанията. Отстъпката няма да се прилага за продукти от седмични акции (червени цени), артикули с етикет „Сега в BILLA“, оферти с BILLA Card, лоялни програми, тютюневи изделия, храна за кърмачета и други стоки с вече намалени цени.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 148 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент