27 Септември 2022г.
Отстъпката ще бъде валидна във всички останали филиали на веригата. От нея ще могат да се възползват клиентите на магазините в реконструкция, използващи BILLA Card
BILLA България въвежда ново предложение за своите лоялни клиенти – специална отстъпка от 10% върху цялата сметка за редовните посетители на магазините, които влизат в реконструкция. Кампанията ще бъде в сила само за периода, в който обектът е временно затворен, и ще важи за всички клиенти, отчели покупка в него с BILLA Card в определен период преди старта на обновяването. Намалението ще може да бъде получено в други филиали на магазинната мрежа, отново чрез използване на BILLA Card. Това е още една стъпка на признателност от страна на веригата към нейните лоялни клиенти, с която те ще получат достъп до богато разнообразие от продукти с най-добро съотношение между качество и цена. Отстъпката не се прилага за продукти от седмични акции (червени цени), артикули с етикет „Сега в BILLA”, оферти с BILLA Card, лоялни програми, тютюневи изделия, храна за кърмачета, както и за други стоки с вече намалени цени.
Посетителите на магазина, разположен на бул. „Владимир Вазов“ №70 в София, имат възможност първи да станат част от кампанията, като регистрират покупка с BILLA Card до 9 октомври 2022 г. От 10 октомври до 23 ноември обектът ще бъде временно затворен за реконструкция, като през този период неговите клиенти ще могат да се възползват от 10% отстъпка при пазаруване в други обекти на BILLA България. Непосредствено след него, на 17 октомври, BILLA България започва цялостно обновяване на още един обект в столицата – на бул. “Ломско шосе“ 2А. Клиентите, които отчетат покупка в магазина в периода 29 септември – 16 октомври също ще могат да се възползват от специалната отстъпка в периода на реконструкцията на обекта – от 17 октомври до 30 ноември.
Обновените магазини ще предложат модерни и уютни търговски зали, които обезпечават повече простор и комфорт за пазаруващите. Филиалите ще осигурят още по-богато разнообразие от любими стоки на достъпни цени. Сред тях са и собствени марки на веригата и артикули със 100% български произход – плодове и зеленчуци с бранда BILLA Градини и свежо месо „Българска ферма“, млечни, био продукти и пресни печива от BILLA Пекарна. Дигиталните нововъведения ще съдействат за подобряване на потребителското преживяване и удобството на служителите.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София.
Веригата е представена в 45 града в страната с общо 145 магазина. Тя продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети. Основен фокус остава подобряването на клиентското преживяване – чрез въвеждането на иновации, в посока дигитализация. До края на 2021 г. компанията въвежда електронни етикети в 37 от своите магазини, а каси на самообслужване – в 26.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с над 40 български производители – доставящи богато разнообразие от сезонни плодове и зеленчуци от над 180 зеленчукови градини, оранжерии и лозя в цяла България.