12 Май 2022г.
Фермерския пазар представя специална селекция от семена, сезонни цветя, подправки и био продукти
В месеца, посветен на пролетта и плодородието, BILLA България посреща новите предложения от традиционния Фермерски пазар „ОТ БГ“ в град Габрово. Основен акцент в майското издание ще бъдат семената и благоуханните цветя, характерни за сезона, които ще внесат повече свежест и красота във всеки дом. То ще се проведе на 14 май, от 10 до 17 ч. на паркинга на филиала, разположен на ул. „Орловска“ № 119, до спортна зала „Орловец“.
Посетителите ще открият богато разнообразие от вкусове, сред които подправки, био храни и авторски продукти на производители от региона на Габрово, Плевен, Ловеч, Велико Търново, Стара Загора и Казанлък. Освен със своите утвърдени вкусове, пазарът ще зарадва посетителите с пресовани масла от бял трън и черен кимион, чиито полезни съставки спомагат за укрепването на тонуса и доброто здравословно състояние на организма. Фермерите и производителите ще покажат своите изкушения за домашната трапеза. Те ще предложат млечни и месни продукти, лютеница, тахан, ядки, мед и прополис с органичен произход, захарни изделия, пивко вино и редица био храни и напитки.
Занаятчиите ще допълнят многообразието от предложения, като представят още натурална билкова козметика, ръчно направени бижута, плетива, аксесоари и декорация от дърво и стъкло, цветна керамика и висококачествена посуда. В края на събитието един от гостите ще спечели атрактивна награда от традиционната томбола на фермерския пазар, а именно подбрани артикули от изложителите на „ОТ БГ“
BILLA продължава дългосрочната си подкрепа към българските земеделци, като им предоставя повече възможности за изява и развитие. Благодарение на инициативата, до края на настоящата година всеки месец търговската верига ще среща жителите на Габрово и региона с българските майстори, за да получат по-голямо признание на техния труд и дейности.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 42 града в страната със 141 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.