13 Януари 2022г.
Веригата дава шанс на потребителите да спечелят разнообразие от любими продукти и ваучери за пазаруване
Празниците продължават за клиентите на BILLA, която на 13 януари стартира атрактивна онлайн игра. В продължение на 5 седмици, до 17 февруари 2022 г., търговската верига дава шанс на потребителите да спечелят над 76 000 специални награди. Те включват 16 000 ваучера за пазаруване на стойност 5, 10 или 30 лв., над 60 000 безплатни продукта от богатия асортимент в магазините, а един от всички участници за целия период ще спечели голямата награда – ваучер за пазаруване от BILLA на стойност 1 000 лв.
Участието в играта „Завърти и спечели“ не е обвързано с покупка. Потребителите имат възможност да се включат от своето мобилно устройство и да спечелят награда на момента, която да получат от най-удобния за тях магазин на BILLA. Участието в активността е възможно веднъж дневно, а всичко, което е небходимо да направят потребителите, е да достъпят страницата www.billagame.bg и да следват указаните стъпки. Притежателите на BILLA Card получават допълнителното предимство да опитат късмета си 2 пъти на ден, след въвеждане на баркода на персоналната им карта за лоялност – физическа или дигитална.
„В BILLA България винаги подхождаме с грижа към нуждите на своите клиенти, но и с желание да направим пазаруването нещо повече от делничен процес. Ето защо играта „Завърти и спечели“ има за цел да задържи позитивното настроение от празниците за по-дълго време, да насърчи ентусиазма на клиентите, да ги срещне с разнообразните продукти, които ежедневно предлагаме в търговските си обекти и най-вече да ги зарадва приятно“, сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Повече информация за Общите условия на играта и възможността за спечелване на награда ще откриете на специално създадената уеб страница, част от кампанията: www.billagame.bg.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 42 града в страната със 141 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.