25 Август 2023г.
Иновативната промо активност ще бъде валидна в периода 28-30 август за клиентите на веригата в София, използващи BILLA Card
На всеки се е случвало да се запита „Защо любимото ми кафе никога не е на промоция?“. Кой не би искал да влезе в магазина и сам да избере на кой продукт да сложи промо етикет? Имаме новина – сега това става възможно в магазините на BILLA в София.
За да изненада клиентите си в края на лятото, BILLA България предлага нещо иновативно и напълно различно от традиционните промо активности – оферта, която предоставя -30% от цената на артикул, избран от самия клиент. Веригата дава възможност на лоялните си клиенти сами да решат кой продукт – хранителен или нехранителен, искат да закупят на промоция. Ексклузивният ваучер може да бъде получен както във всички магазини BILLA в София, така и онлайн, през мобилното приложение BILLA App.
Офертата важи еднократно в периода 28-30 август за до 3 броя от избран продукт (или до 3 кг., ако е насипен) и не е обвързана с друга покупка. Клиентите могат да се възползват от нея чрез своята BILLA Card, засега само в обектите на веригата в столицата. Кампанията е част от стратегията на BILLA за надграждане на лоялната програма, чрез предоставяне на повече персонализирани оферти и по-вълнуващо потребителско преживяване.
Всеки клиент, желаещ да се възползва от специалната оферта, при покупка трябва да предостави на касата своя ваучер с -30% и своята BILLA Card. Той може да бъде използван и по време на плащане на каса на самообслужване, като първо се сканира баркодът на избрания продукт, а след това се маркира и самият ваучер. Повече за кампанията можете да намерите тук.
BILLA е подготвила още много приятни изненади, с които да зарадва своите лоялни клиенти, като им гарантира не просто изгодно пазаруване, но и вълнуващо потребителско преживяване.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 47 града в страната с общо 149 магазина и продължава да разраства своята мрежа от супермаркети. Компанията е един от най-големите работодатели в страната с екип от над 5200 служители. BILLA България успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с повече от 40 български фермери, доставящи богато разнообразие от сезонни плодове и зеленчуци от над 180 зеленчукови градини, оранжерии и лозя в цяла България.