09 Юни 2022г.
Изложителите ще предоставят дори по-богат избор от творби на изкуството за дома, вкусни изкушения и натурална био козметика
На 11 юни, събота, BILLA България отново ще бъде домакин на традиционния Фермерски пазар „ОТ БГ“ в град Габрово. Компанията ще посрещне отбрани български производители и занаятчии от 10 до 17 ч. на паркинга на магазина, разположен на ул. „Орловска“ № 119, до спортна зала „Орловец“. Настоящото издание ще бъде посветено на българския бит и фолклор. То надгражда и разнообразява артикулите, изложени в предходните издания, като ще представи изящни творби на изкуството и изделия от дърворезба на местни производители от региона на Габрово, Плевен, Ловеч, Велико Търново, Стара Загора и Казанлък.
Фермерите, които се включват в събитието, отново ще изненадат гостите, като им предоставят богат избор от авторски продукти и специални вкусове. Те ще включват многообразие от свежи и сушени подправки, натурален мед и прополис, здравословни масла от бял трън и черен кимион, както и козметика с естествен произход, чиито свойства спомагат за освежаването на кожата. На щандовете ще има още домашен боб, леща, млечни и месни деликатеси, ядки, тахан, пивки и отлежали вина, както и захарни изкушения с отличен вкус за любителите на всяка възраст.
Освен разнообразие от био хранителни продукти и напитки, гостите на юнското издание на „ОТ БГ“ ще открият на щандовете пъстроцветна керамика, домашна посуда от висококачествено стъкло и масивно дърво и ръчно плетени аксесоари, арт бижута, сувенири и декорация за дома. В края на събитието ще се проведе и месечната томбола, която се утвърди като традиция на пазара. Един от всички посетители ще спечели подбрани артикули от щандовете на „ОТ БГ“.
Партньорството на BILLA с поредицата фермерски пазари „ОТ БГ“ през цялата 2022 г. е част от дългосрочната стратегия за насърчаване на бизнеса на малките и средни български земеделци. По този начин, освен че оказва подкрепа на локалните производители, веригата предоставя още по-богато разнообразие от висококачествени артикули на своите клиенти в Габрово и региона. Това е и поредната стъпка, с която BILLA дава възможност на редица местни изложители да представят нагледно таланта си в областта на изкуството, чрез своята продукция.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 44 града в страната със 142 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.