22 Декември 2021г.
Инвестицията в размер на над 2 млн. лв. обезпечава комфорт за клиента, съвременни дигитални и енергоспестяващи решения
Днес, 22 декември 2021 г., BILLA България отвори нов свой магазин във Варна. Той е 12-ти по ред в града и 141-ви филиал на веригата в страната. Разположен е на ключова локация, в близост до входа на града – на бул. „Цар Освободител“ № 205. Обектът ще зарадва посетителите си с просторни зали за пазаруване и богато разнообразие от над 9 000 артикула. Общият размер на инвестицията възлиза на над 2 млн. лв. Тя обезпечава изграждането на обекта, инсталацията на съвременно дигитално оборудване и енергоспестяващи нововъведения, които правят пазаруването по-бързо и удобно за посетителите.
Кметът на район „Младост“ към Община Варна – Христо Христов, отправи поздравления към BILLA и целия екип по повод откриването и пожела бъдещи успехи: „Плановете ни за развитието на тъкмо този район на Варна са много мащабни. Предстои облагородяване на инфраструктурата и градската среда за всички жители и гости на града. Щастлив съм, че с отварянето на най-новия магазин на BILLA сме още една крачка по-близо до тази цел.“
Новият филиал на веригата предоставя широк асортимент от продукти на своите посетители. Сред тях са плодове и зеленчуци, отгледани по програмата „BILLA Градини“, изкусителни печива от BILLA Пекарна, прясно месо от родни производители с бранда „Българска ферма“ и редица предложения от собствените марки: Clever, BILLA, BILLA Bio и BILLA Premium. Любителите на пивото ще открият и специален кът за жива бира, който ще ги изненада с високо качество и отличен вкус.
Магазинът на бул. „Цар Освободител“ № 205 осигурява комфорт и удобство на клиентите чрез редица иновации, част от стратегията в посока дигитализация, която BILLA уверено утвърждава. Обектът е оборудван с 4 каси на самообслужване. Те обезпечават пазаруване в безопасна среда, спазвайки необходимата дистанция, и дават възможност на потребителите да организират, сканират и заплащат покупките си напълно самостоятелно. Традиционните хартиени етикети под продуктите са заменени с електронни. Върху тях е изписана информацията за грамаж, производител, произход и цена на всеки артикул.
141-вият магазин на BILLA у нас отговаря на най-високите екологични стандарти. Оборудван е с модерни енергоспестяващи хладилни витрини и най-висок клас LED осветление. Нововъведенията съдействат за оптимизирането на използваните ресурси и превръщането на пазаруването в по-приятно, но и по-природосъобразно преживяване, с грижа към околната среда.
„Варна се подрежда на второ място в страната по брой магазини BILLA след София. Това е истинска гордост както за града, така и за региона, и прави днешния ден още по-празничен. С този нов филиал насърчаваме развитието на района, като разкриваме 35 нови работни места. Пожелавам на служителите в екипа да посрещат всички клиенти като свои гости – с нужното внимание и професионализъм,“ сподели Николай Петров, главен оперативен директор на BILLA България.
В навечерието на най-светлите дни в годината BILLA зарадва посетителите на своя нов филиал и със специална брошура, която допълва коледните каталози. Тя обединява редица ексклузивни предложения за хранителни и нехранителни продукти, с които гостите да подготвят подобаващо трапезата си за предстоящите празници.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 42 града в страната със 141 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.