22 Май 2023г.
BILLA България намалява регулярните цени на над 80 млечни продукта от асортимента на веригата.
С нова, по-ниска цена между 4% и 30% в магазините на BILLA ще се продават водещи търговски марки кисели и пресни млека, сирена, кашкавали и краве масло, както и млечни продукти от собствените марки на BILLA.
„Изминалата зима беше предизвикателна, както за потребителите, така и за бизнеса, затова сме изключително щастливи, че предлагаме на клиентите си намаление на цените на над 80 млечни продукта в първия възможен момент, когато голяма част от нашите партньори, водещи производители на млечни продукти, отразиха спада на цените при горивата, енергията и суровините. Това е важна крачка, с която бизнесът показва, че е на една страна с потребителите в борбата с инфлацията, защото тя не е в интерес на никого. За нас, като социално отговорна компания, е важно да гарантираме, че по-ниските цени ще стигнат до рафта на магазините ни и това вече е факт, те са достъпни за нашите над един милион клиенти в страната.“ коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Млечните продукти са първата категория, в която BILLA въвежда по-ниски цени. Компанията следи ежедневно динамиките в пазара на суровини, води активно преговори с доставчиците си и има готовност да въведе по-ниски цени и в други продуктови категории.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 148 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.