10 Януари 2022г.
Веригата стартира годината с нова онлайн брошура, която изкушава клиентите с още повече седмични намаления и подкрепя отговорното отношение към ресурсите
Още в първите дни на новата година, BILLA е готова с изненади за своите клиенти. Една от тях е обновяването на седмичната онлайн брошура с допълнителни 12 страници с промоционални оферти. Върху новите електронни страници, клиентите ще открият изобилие от атрактивни седмични намаления и богато разнообразие от висококачествени артикули на достъпна цена. Сред тях са свежи плодове и зеленчуци, прясно месо от български ферми, изкусителни сладки и солени печива, както и широко портфолио от продукти от собствените марки на търговската верига – Clever, BILLA, BILLA Bio и BILLA Premium.
Новата онлайн брошура представя още по-голямо разнообразие от специални промоции за притежателите на BILLA Card и гарантира бърз достъп до онлайн игри, и актуални лоялни кампании на веригата. Маркирани с тематичен знак, тези оферти ще предлагат намаление от 25% на продуктова група, наред с останалите предимства, които картата за лоялни клиенти осигурява, превръщайки се доказан инструмент за бюджетно пазаруване.
Считано от 13 януари, на касата във всеки магазин на BILLA в страната потребителите ще могат да получат специален еко-стикер, изработен от сертифицирана хартия. Той е предназначен за залепване върху пощенските кутии, разположени в жилищните кооперации, и има за цел да покаже отказ от получаване на промоционални хартиени брошури. Това е указано и в текста, изписан върху самия стикер. По този начин, търговската верига насърчава своите клиенти да съдействат за намаляване на разхода на хартия и увеличава добавената стойност на потребителското преживяване.
„Ние, от BILLA България, целим да отговорим на очакванията на клиентите, като се адаптираме към навиците им за пазаруване. Независимо дали са традиционалисти или предпочитат дигиталните решения, непрестанно търсим иновативни възможности за подобряване на техния комфорт и насърчаване на разумното пазаруване с грижа за околната среда“, сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Обновяването на онлайн брошурата и кампанията с еко-стикера са поредната стъпка на търговската верига, в подкрепа на стратегията за устойчиво развитие и отговорното отношение към природните ресурси.
Актуалната седмична брошура можете да откриете в сайта на веригата: https://www.billa.bg/promocii/sedmichna-broshura.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 42 града в страната със 141 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.