10 Юли 2023г.
От 2015-та година насам веригата си партнира със Съюза на слепите, дарявайки близо 90 000 лв. в подкрепа на 2500 души
BILLA България продължава да развива своите социално отговорни инициативи в подкрепа на незрящите хора в България. За втори път през последната година веригата дари специализирани лаптопи и иновативни четящи устройства на младежи с нарушено зрение. Партньорството на BILLA със Съюза на слепите стартира през 2015 г., като досега компанията е предоставила безвъзмездна финансова помощ на стойност близо 90 000 лв. в подкрепа на 2500 души със зрителни увреждания.
С подкрепата на веригата, незрящите младежи получават не само технологични инструменти, но и признание за техните успехи и потенциал за развитие в академичната сфера. Тримата учащи, избрани да получат устройствата, са показали силна мотивация и високи резултати в своята сфера на образование. И тримата са се насочили към хуманитарни дисциплини –английска филология, корейската филология и журналистика.
Преносимите устройства PEARL, пригодени за ежедневните нужди на хора с нарушено зрение, дават мигновен достъп до печатни текстове, чрез сканиране. Благодарение на технологията, могат да бъдат разчетени текстове от книги, вестници, списания, сметки и финансови документи. В българската версия на програмата, гласовете, които озвучават текстовете, са на едни от най-популярните ни актьори в дублажа – Гергана Стоянова, Христина Ибришимова и Александър Воронов.
За поредна година BILLA България затвърждава своята подкрепа към общността на незрящите българи. Компанията е първата хранителна верига, която въвежда иновативна брошура за хора с нарушено зрение. По този начин BILLA разкрива повече потребителски възможности на хората със зрителни увреждания, като допринася за тяхната по-лесна интеграция в обществото.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 149 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.
Източник на снимката: Envato