16 Ноември 2021г.
Сумата ще обезпечи нуждите на 62 деца от 0 до 18 години в приемни семейства от 6 града в страната
За поредна година, BILLA България подкрепя каузата на „SOS Детски селища България“. Търговската верига дарява 13 000 лева в подкрепа на приемни семейства в градовете София, Перник, Брезник, Велико Търново, Габрово и Трявна. Отделената сума ще обезпечи жизнените потребности на общо 62 деца на различна възраст – от 0 до 18 години и ще съдейства за тяхното пълноценно развитие и последващо обучение. Предоставените средства ще бъдат използвани за закупуване на учебни материали и пособия, участия в извънкласни дейности, посещение на допълнителни курсове, културни и спортни мероприятия, когато обстоятелствата позволяват.
„Децата са нашето най-голямо богатство и надежда за бъдещето. Затова искрено вярваме, че подкрепата, която им осигуряваме днес, ще съдейства за превръщането им в личности с ценен принос към обществото утре. В навечерието на най-топлите празници от годината, няма по-ценен подарък, който да отправим към нашите верни партньори от „SOS Детски селища България“ и младите хора, които подкрепят,“ сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
„Изключително благодарни сме на BILLA България за тазгодишното дарение, но още повече ни радва фактът, че търговската верига застава зад нашата кауза за пореден път. Това говори както за устойчивата социална отговорност на компанията, така и за прозрачност от наша страна, с която печелим хранителната верига за свой дългогодишен партньор. Благодарение на тазгодишното дарение, приемните ни семейства от София, Перник, Брезник, Велико Търново, Габрово и Трявна ще посрещнат Коледа в условията на още по-голям уют,“ каза Валерия Георгиева, Национален изпълнителен директор на „SOS Детски селища България“.
За шеста година сътрудничеството между търговската верига и организацията за социално развитие продължава да бъде важен елемент от стратегическата политика на търговската верига, в подкрепа на обществено значими каузи.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 39 града в страната със 134 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.