31 Януари 2023г.
Богата селекция от качествени български и немски стоки за дома и семейството на достъпни цени ще бъде постоянна част от асортимента на веригата
BILLA България предприема важна стратегическа стъпка в развитието на своята търговска мрежа от супермаркети, като увеличава значително асортимента си от нехранителни стоки. Промяната е продиктувана от нагласите и очакванията на клиентите на веригата, които през последната година все по-често търсят в магазините на BILLA освен продукти за трапезата, разнообразни стоки за дома, градината и автомобила, ĸyxненски принадлежности и компактни eлeĸтpoypeди. Нехранителни стоки на различна тематика, съобразена с актуалните тенденции, сезона и празниците в календара, ще бъдат налични в магазините на BILLA в цялата страна и ще присъстват редовно в седмичните брошури на веригата. Техни отличителни предимства ще бъдат атрактивната цена и доказано качество от утвърдени български, немски и нидерландски производители.
„Хиляди потребители посещават всеки ден магазините ни в цялата страна и ни се доверяват вече над 22 години, защото знаят, че в BILLA могат да открият търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, изобилие от плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за седмичния пазар, на достъпни цени. Сега освен всичко това, искаме да им дадем нещо допълнително и това е приятното усещане да намериш в своя супермаркет нещо за себе си, за своето хоби, за децата или за специален повод. За нас е важно да можем да предоставим тази възможност на всички наши клиенти, независимо от техния индивидуален бюджет, ето защо ще се стремим да предлагаме качествени стоки на наистина добри цени“, коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Увеличението на дела на нехранителни продукти в BILLA е част от стремежа на компания да бъде по-близо до вкусовете и предпочитанията на своите потребители, като предоставя всичко необходимо за нуждите на домакинството на едно място и по този начин прави пазаруването по-лесно, бързо и ефективно. В брошурата на BILLA от 2 до 8 февруари потребителите ще могат да открият разнообразие от уреди и препарати за почистване и освежаване на дома.
Разнообразието от хранителни и нехранителни продукти, част от седмичните брошури на BILLA, могат да бъдат открити на сайта на веригата: https://www.billa.bg/.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 148 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България.
Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.