02 Март 2022г.
Това е поредна реконструкция, част от мащабната програма по обновяване на обектите на веригата в страната
На 7 март 2022 г. магазинът на BILLA, разположен в столичния квартал „Обеля“ 2, на ул. „Дико Илиев“ №6, ще бъде временно затворен за реконструкция. Предстои той да отвори врати отново в края на месец април с модерна и уютна търговска зала, която обезпечава простор и комфорт за пазаруващите. Обектът ще предложи още по-богато разнообразие от любими стоки на достъпни цени, включително и със собствени марки на веригата и 100% български произход – плодове и зеленчуци с бранда BILLA Градини и свежо месо от „Българска ферма“, както и млечни, био продукти и пресни печива от BILLA Пекарна. Дигиталните нововъведения, сред които 4 каси на самообслужване и електронни етикети, ще съдействат за подобряване на потребителското преживяване и удобството на служителите. Това е първият обект за настоящата година, който става част от мащабната програма на веригата по обновяване на обекти в страната.
„За трета поредна година продължаваме да обновяваме на магазините, част от мрежата на BILLA. Целите, които си поставяме за настоящата 2022 г. са дори по-амбициозни спрямо предходната. Посоката, в която работим, остава същата – удовлетворяване на най-високите изисквания на потребителите по отношение на атмосфера, асортимент и иновации – както в големите, така и в средните и малки населени места, в които предстои да навлизаме,“ сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Касите за самообслужване са сред ключовите предимства, които обновеният обект ще предложи на своите клиенти. Благодарение на тях, потребителите ще имат възможността сами да маркират стоките и да извършват плащането и организирането на своите покупки, преминавайки по-бързо през касовата зона. Наред с тях, електронните етикети на регалите допълват дигиталните нововъведения в магазина. Те ще бъдат разположени под всеки продукт, предоставяйки информация за име, цена и производител. Обновяването на магазина включва и стъпки в посока повишаване на енергийната ефективност чрез инсталацията на модерни хладилни витрини и системи за LED осветление.
В периода на реконструкция, потребителите на BILLA ще открият всички свои любими продукти в най-близкия обект на веригата, разположен в „ж.к. Връбница“ 1, на бул. „Ломско шосе“ №171 или в останалите филиали на търговската верига, на ключови локации в столицата.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 42 града в страната със 141 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.