17 Март 2023г.
Богатата селекция от празнични предложения ще бъде достъпна в периода 16.03 – 16.04.2023 г.
Ръководена от стремежа да отговори на нуждите и предпочитанията на своите потребители и техните семейства, BILLA България обяви своя тематичен великденски каталог. В рамките на един месец, клиентите могат да открият разнообразие от традиционните продукти за трапезата, електроуреди, великденска декорация, апетитни солени и сладки изкушения.
„В нашия специален великденски каталог предоставяме изобилие от вкусни и качествени продукти на добри цени. Така всички наши клиенти ще могат да направят бързо, лесно и удобно своя избор и да се сдобият с всичко необходимо за една изключителна празнична трапеза, както и да зарадват любими си хора. В предложенията ни сме включили както продукти за приготвяне на традиционни ястия, така и разнообразие от лакомства и изкушения. Убедени сме, че в BILLA всеки може да намери необходимото за празничните дни, защото се стремим да бъдем винаги възможно най-близо до нашите клиенти.“ коментира Елиза Грънчарова, ръководител „Стратегически маркетинг“ в BILLA България. Тематичният великденски каталог е поредният знак на признателност от страна на BILLA към нейните лоялни клиенти, използващи BILLA Card. На страниците на празничното издание на атрактивни цени могат да бъдат намерени артикули на водещи марки както в хранителните категории, така и в тези за дома и семейството. Сред тях са хлебопекарна и яйцеварка Muhler, разнообразие от декорации за великденски яйца, празнична селекция деликатеси, премиум шоколадови изделия, предпочитани марки алкохолни и безалкохолни напитки.
Предложенията ще бъдат валидни от 16 март до 16 април, като ще предоставят необходимото разнообразие за трапезата, дома и любимите хора на едно място. Великденският BILLA каталог може да бъде открит на сайта на веригата: https://www.billa.bg/easter-catalogue.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 148 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.