08 Ноември 2022г.
Веригата предлага специални предложения за футболните фенове и клиентите, които се подготвят с ентусиазъм за Коледните празници
По случай своята 22-ра годишнина, BILLA България надгражда празничната кампания „Рожденикът черпи“ с разнообразие от висококачествени хранителни и нехранителни артикули в две поредни седмични брошури. Между 10-16-ти и 17-23-ти ноември към офертите на веригата ще бъдат включени специални предложения под надслов „Гранде подаръци от рожденика“. През целия двуседмичен период притежателите на BILLA Card ще могат да се възползват от намаления на различни стокови групи. Брошурата, достъпна на уебсайта на веригата, ще бъде отново със своя празничен обем от 34 страници.
В допълнение към значително увеличения брой оферти, BILLA ще зарадва своите клиенти и с изкусителна селекция от Коледен асортимент. Любителите на домашния уют ще имат възможността да избират измежду разнообразие от аксесоари за дома. Футболните фенове пък ще открият специални предложения по случай старта на Световното първенство по футбол на 21 ноември.
Освен добре познатите български брандове в брошурата, клиентите ще имат възможност да избират и от голямо разнообразие стоки от собствените марки на компанията, свежи плодове и зеленчуци от „BILLA Градини“, прясно месо „Българска ферма“, месни деликатеси, млечни продукти, рибна селекция, сладки изкушения и солени печива от „BILLA Пекарна“, както и добре познатите Clever, BILLA, BILLA Premium, BILLA Bio.
Пълната селекция от продукти, участващи в двете поредни седмични брошури на BILLA, е достъпна на сайта на търовската веригата: https://www.billa.bg/.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 45 града в страната с общо 145 магазина и продължава да разраства своята мрежа от супермаркети. Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с над 40 български производители – доставящи богато разнообразие от сезонни плодове и зеленчуци от над 180 зеленчукови градини, оранжерии и лозя в цяла България.