09 Декември 2021г.
Веригата инвестира близо 2 209 000 лв. в обекта и разкрива 30 нови работни места
Днес, 9 декември 2021 г., BILLA България откри нов магазин в Добрич, разположен на бул. „Добруджа“ №4, в непосредствена близост до централната част на града. Той отваря врати в навечерието на предстоящите празници, съобразен с концепцията за предоставяне на мaĸcимaлнo yдoбcтвo при пазаруване и пo-дoбpa paбoтнa cpeдa. Инвестицията в обекта възлиза на стойност близо 2 209 000 лв. и обезпечава разкриването на 30 нови работни места. По този начин, успоредно с прилагането на своята стратегия за експанзия и развитие, веригата насърчава социално-икономическото развитие на областта.
Кметът на община Добрич, Йордан Йорданов, поздрави BILLA България и нейния екип: „Градът ни показва, че е отворен към инвеститорите и подкрепя бизнеса. Затова и съм щастлив, че днес заедно с BILLA отбелязваме откриването на още един обект на веригата в града. Наша задача е да осигурим стабилност, предвидимост и спокойствие на бизнеса и заедно да насърчаваме професионалната заетост в Добрич и региона, и развитието на Общината.“
В новооткрития обект клиентите ще открият богато портфолио от над 9 600 артикула. Сред тях са продукти от собствените марки на веригата – „Българска ферма“, Clever, BILLA и BILLA Premium, свежи плодове и зеленчуци, отгледани по програмата „BILLA Градини“, и редица предложения с местен произход. Всички те се отличават с високо качество на достъпна цена. Специализиран кът с жива бира ще зарадва ценителите на пивото и ще ги изненада с отличен вкус.
Магазинът съчетава изобилието от родни продукти със съвременни удобства и дигитални решения в отговор на високите очаквания на модерния потребител. Една от ключовите политики на BILLA България се основава на комфортната атмосфера и модерен облик на обектите в цялата страна. Тя намира място и тук, под формата на 4 на брой каси на самообслужване и електронни етикети. Иновативните каси предоставят възможност за бърза и лесна организация на покупките и самостоятелно проследяване и плащане на сметката, при спазването на всички мерки за безопасност. Етикетите с дигитални дисплеи, разположени под всеки артикул, пък дават пълната информация за името на продукта, производител, грамаж и цена.
„През последните няколко години, Добрич се развива с все по-бързи темпове. Това е и основна причина, която ни мотивира да вземем решение за разкриването на трети свой филиал в града. Щастлив съм, че днес празнуваме неговото откриване. С тази инвестиция, BILLA утвърждава близките си отношения с Общината и ѝ оказва подкрепа, чрез разкриването на 30 нови работни места“, сподели Николай Петров, Главен оперативен директор на BILLA България.
Новооткритият филиал утвърждава енергоспестяващи решения и иновации, които превръщат пазаруването както в по-бързо и приятно преживяване за потребителите, но и в по-екологично такова, с внимание към опазването на природните ресурси. Изграждането на обекта е част от стратегията на търговската верига за навлизане в малките и средни населени места, която ѝ позволява да бъде по-близо до потребителите и да предлага по-богато разнообразие от предложения на достъпни цени.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 40 града в страната със 136 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.