01 Декември 2022г.
Веригата инвестира близо 8 000 000 лв. в изграждане на новия си обект с модерна архитектура по австрийски модел, дигитални и енергоефективни решения
Днес, 1-ви декември, BILLA България отвори нов магазин в столицата. Той се намира в кв. „Модерно предградие“, на бул. Сливница № 284. Стойността на инвестицията е близо 8 000 000 лв., като тя обезпечава изграждането на обект с просторна търговска площ от 960 кв.м, модерна архитектура, съвременно оборудване, практични дигитални и енергоефективни решения. Новооткритият магазин предлага на своите клиенти изобилие от над 6 000 артикула, сред които свежи български плодове и зеленчуци от „BILLA Градини“, прясно месо с доказан произход от „Българска ферма“ и продукти от собствените марки на веригата – BILLA, Clever, BILLA Bio и BILLA Premium.
„С откриването на своя магазин в кв. „Модерно предградие“ разрастваме търговската си мрежа и стъпваме в нов, бързо развиващ се и ключов за столицата район. Грижата за удобството на потребителите и стремежът ни за цялостно подобряване на клиентското преживяване бяха водещи при неговото изграждане. Жителите на столицата търсят все по-практични, бързи и ефикасни начини да напазаруват всичко, от което те и техните семейства имат нужда, на едно място и тъкмо това се стремим да им предложим. С отварянето на обекта разкрихме близо 40 нови работни места и изградихме силен екип, който да утвърждава високото качество на обслужване, което клиентите ни очакват“, сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Новооткритият магазин разполага с просторен паркинг с 82 паркоместа, разположен на площ от 3000 кв. м. Част от стъпките, които BILLA предприема в посока грижа за околната среда, включват поставяне на енергоефективна хладилна инсталация и LED осветление в търговската зала. Дигиталните решения допълват устойчивата политика на веригата, като електронни етикети заместват традиционните хартиени и предоставят информация за произхода, теглото и цената на съответния артикул. Магазинът разполага и с каси на самообслужване за клиентите, които предпочитат самостоятелно да сканират и заплащат своите покупки.
По случай откриването на новия филиал, BILLA ще зарадва посетителите със специална брошура с ексклузивни предложения и атрактивни оферти зa широк набор от xpaнитeлни и нexpaнитeлни пpoдyĸти. Те включват 20% отстъпка на всички артикули в отдел „Плодове и зеленчуци“, прясно месо и печива, ястия от топлата витрина.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 45 града в страната с общо 146 магазина и продължава да разраства своята мрежа от супермаркети. Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с над 40 български производители – доставящи богато разнообразие от сезонни плодове и зеленчуци от над 180 зеленчукови градини, оранжерии и лозя в цяла България.