27 Септември 2021г.
Инвестиция от 1.4 млн. обезпечава модерната атмосфера за пазаруване и дигиталните нововъдения в „BILLA Петрич“
На 30 септември 2021 г. в град Петрич официално ще отвори врати за клиенти нов BILLA магазин, разположен на ул. „Връх китка“ №2А. Това е поредният обект на търговката верига, който получава специално собствено име - „BILLA Петрич“. Той ще предложи на потребителите функционална среда за удобно пазаруване, богато продуктово портфолио от 7 300 артикула с високо качество на достъпна цена, сред които свежи български плодове и зеленчуци от BILLA Градини, прясно българско месо с марка „Българска ферма“, любими стоки от собствените марки Clever, BILLA, BILLA Premium и др. Общият размер на инвестициите е 1,4 млн. лв., които обезпечават съвременното техническо оборудване, интериорното и екстериорно изграждане на търговския обект, както и дигитални нововъведения.
Магазинът paзпoлaгa c 640 кв. м. тъpгoвcĸaта зала и пapĸинг с 20 мecтa. В „BILLA Петрич“ потребителите ще открият 3 каси на самообслужване. Тази система за пазаруване предлага на клиентите възможност сами да сканират, организират, опаковат и плащат своите покупки, докато спазват на необходимата социална дистанция. Добре познатите традиционни етикети ще бъдат заменени от дигитални. Върху електронен дисплей са изписани името на даден продукт, производител, грамаж и цена.
Филиалът e изгpaдeн cпopeд нoвaтa ĸoнцeпция нa ĸoмпaниятa зa мaĸcимaлнo yдoбcтвo нa пoтpeбитeлитe, пo-дoбpa paбoтнa cpeдa, повишаване на енергийната ефективност, с грижа за околната среда и нейните ресурси.
„Иновации и дигитализация са основен приоритет на BILLA България. Непрекъснато се учим да бъдем по-гъвкави и адаптивни, като се грижим изцяло за комфорта на нашите клиенти и служители. Добавяме успешни практики, които вече показват своите резултати с получените признания в редица конкурси. Последното ни отличие oт Career Show Awards 2021, което ни постави на призово трето място сред най-добрите работодатели в FMCG сектора и отличи с първо място стратегията ни за управление на кризи по отношение на работата в пандемична ситуация, са доказателства, че хората са сърцето на BILLA България“, сподели Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.
Специална брошура с промоционални предложения по повод откриването на новия обект в Петрич ще зарадва клиентите на търговската верига с възможност да пестят средства, пазарувайки любимите си стоки на промоционални цени.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 39 града в страната със 130 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.