30 Юли 2021г.
Посетителите могат да подкрепят приемната грижа с индивидуално дарение в 9 филиала на веригата в София
За пета поредна година, BILLA България подкрепя дейността на „SOS Детски селища България“. В периода юли-август 2021 г. търговската верига е домакин на доброволческа акция за събиране на дарения в подкрепа на приемната грижа у нас. Представители на организацията ще предоставят информация за каузите на организацията на територията на девет филиала в град София, a всеки клиент на търговската верига при желание ще може да подкрепи дейностите на “SOS Детски селища България“ като стане SOS Приятел с регулярни месечни дарения.
Посетителите в ключови магазини на BILLA в столицата могат да осъществят пряк контакт с представител на „SOS Детски селища България“ и да допринесат за осигуряването на щастливо детство в семейна среда на повече деца в страната, в часовия диапазон 11:00 и 20:00 ч., както следва: до 2 август, 2021 г. – в емблематичната „BILLA на България“ на бул. „България“ 55, в периода 3-6 август – в магазина на ул. „Сан Стефано“ №22, между 2 и 12 август – във филиала в Mall Bulgaria, в периода 7-12 август – на ул. „Житница“ №5А и до 12 август – в магазина на ул. „Софийски герой“ №4. От началото на месец юли до днес, доброволчески акции, като част от партньорството, се осъществиха успешно в четири други обекта на веригата, разположени в жк „Младост“ 4, жк „Люлин“ и централната част на града.
„Горди сме от факта, че “SOS Детски селища България“ ни отличиха като дългогодишен и верен партньор, защото това признание ни мотивира да продължаваме съвместно да търсим решения в полза на по-доброто бъдеще на младите хора в страната. За период от 5 години компанията ни е отделила близо 67 000 лв. в подкрепа на каузите на организацията. С отварянето на вратите на търговските обекти за дарителски акции, BILLA България съдейства за обществено разпознаване на значимостта на каузите и необходимостта от широка подкрепа“, сподели Норберт Мисбрандт, Изпълнителен директор на BILLA България.
За REWE International AG
С повече от 2570 магазина, управлявани от нейните търговски компании BILLA, PENNY, BIPA и ADEG, както и онлайн магазините на BILLA и BIPA, REWE International AG е водещият местен доставчик в Австрия за търговия на дребно с храни и дрогерии. С около 46 600 служители компанията е и един от най-големите работодатели в Австрия. REWE International AG е част от германската група REWE, една от водещите европейски групи за търговия и пътувания и туризъм. На австрийския пазар REWE International AG е представена от множество частни марки като Ja! Of course, BILLA Bio, clever, Wonderlings, Hofstädter, That`s where I come from!, Vegavita, Chefmenü, Simply Good, Wegenstein и bi good. Компанията е активна и на вътрешния туристически пазар с ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (PENNY Reisen и BILLA-Vorteilsreisen).
От централата си в Wiener Neudorf, REWE International AG не само управлява австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, PENNY, BIPA и ADEG, но и международния бизнес на дребно на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез търговската марка BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия, чрез търговска марка PENNY с отстъпка в Чехия, Унгария, Италия и Румъния, чрез IKI в Литва и с марката за търговия на дребно BIPA в Хърватия. През 2020 г. за организационната единица „Хендел Интернешънъл“ работеха около 95 000 души, 4 480 магазина генерираха брутен нетен оборот от около 16 милиарда евро.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 38 града в страната със 131 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.