В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Атрактивни фестивали превърнаха Чепеларе в туристически лидер

03 Декември 2017г.

  • Pin It

Фестивалният туризъм има все по-водеща роля в развитието на атрактивните дестинации у нас и на Балканите, отчита международното жури на третото издание на Балканските награди за туристическа индустрия 2017. Отличията ще бъдат връчени на 5 декември от 20 ч. в хотел Премиер Бест Уестърн, напомнят организаторите от ВИП Комюникейшън.
Единствената община в Родопите и в страната, която разви във всяко едно от населените си места туристически услуги - Чепеларе, получи номинация за конкурса от партньорите на събитието.
Всеки месец културните и спортни събития са целенасочени, това е породено от модерната взискателност на туриста, който освен нощувка и закуска, търси да преоткрие дестинацията посредством бит и култура, типични за мястото.
През юни с конкурса "Нова българска музика 7/8" ревностните пазители на народния фолклор се присъединят към идеята за опазване и дообогатяване на ритъма 7/8, типичен само за България. Фестивалът за шлагерна и стара градска песен - „Полъх от минали мечти", е сцена за изява на хора в активна възраст и по-голяма част в напреднала. Създаден с помощта на легендарния певец Христо Кидиков, като първия фестивал за този жанр в Родопите.
Феновете на планинското бягане и планинското колоездене предизвикват границите на своите сили и умения на ежегодното състезание „Чепеларски Търкала" през август. В Чепеларе се състоя и първият национален хайдушки празник „Капитан Петко войвода". Освен с многобройните туристи, привлечени от атрактивните хайдушки игри и възстановки и с единствения по рода си в Родопите фестивал за хайдушка песен, бе проведена и образователна акция за децата, за да знаят кой е Петко Войвода и как с героизъм и с шепа хора, едва 300 души, успява да спре османска армия от 2000 войници. Празникът е част от есенния цикъл.
„Картоф фест в Чепеларе" в края на есента е предизвикателство за изкушените от кулинарията, а целта привличането на големи клиенти с цел продажба на продукцията на населението. Площад „Олимпийски" се превръща в място за дегустация на вкусни родопски специалитети направо от печката на баба, бизнес сделки и незабравимо веселие с много игри и музика.
Реалната оценка от провеждането на тези събития е отчитането на 4-6 % ръст на туристическия поток през изминалата година. Общият културен календар на събитията за годината в региона подпомага популяризирането на отделни туристически дестинации под слогана „Родопите- гостоприемство в четири сезона". Многобройните реклами в местни и национални печатни издания, рекламни клипове и интервюта в медии и радиа са основния способ за привличане на туристи. Финансирането на събитията е предимно със собствени средства и в по-малка част от дарения.
Събитията показват смесицата от патриотизъм и култура, атракция и спорт, като целта им е да имат както възпитателен и образователен ефект, така и привлекателна атмосфера за туриста.

Още новини от Други

RSS виж всички

Ежегодният Благотворителен базар на Международен женски клуб – София събра над 300 000 лв. само за ден

Ежегодният Благотворителен базар на Международен женски клуб – София събра над 300 000 лв. само за ден

Ежегодният Благотворителен базар на Международен женски клуб – София събра над 300 000 лв. само за ден.

MAKOWSKI FIGHTING CHAMPIONSHIP 13 на живо по FightBox HD от Полша

MAKOWSKI FIGHTING CHAMPIONSHIP 13  на живо по FightBox HD от Полша

13-ият Makowski Fighting Championship (MFC) се завръща на живо в ефира на FightBox HD на 16 декември от 21:00 часа.

lidl предлага универсален подарък за празниците

lidl предлага универсален подарък за празниците

От утре клиентите могат да се подготвят и за Новогодишната нощ с празнични фойерверки

В Казанлък отвори нов супермаркет за Коледните празниците

В Казанлък отвори нов супермаркет за Коледните празниците

На събитието присъства кметът на Казанлък Галина Стоянова

Секторът на услугите е най-регулиран в Централна и Източна Европа разкрива докладът AcTrend на компания Grayling

София, 13 декември 2017 г. На шестте наблюдавани пазара в Централна и Източна Европа бяха одобрени 1 040 законодателни акта между 1 август 2016 и 1 август 2017 г. Това е с 5,3% по-малко в сравнение със същия период на миналата година. През последния отчетен период броят на одобрените актове намалява след три години на нарастване. Най-регулирана индустрия през 2016/2017 е секторът на услугите (14%) от одобрените закони, за разлика от миналата година, когато финансите бяха сред най-регулираните сфери (17%). В сравнение с миналата година законите генерират по-малко медийно внимание в ЦИЕ. Grayling AcTrend Report – пълен текст на доклада.

Абонамент за RSS новини