17 Май 2019г.
All Channels получи още 4 титли в различни категории на конкурса PR Приз 2019, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).
Първо място си завоюва кампанията Avon K-beauty и хакването на YouTube в категория “Комуникационен проект за продукт или услуга”.
Със сребърен приз бе наградена кампанията на Загорка АД – Starobrno Friendly Fire в категорията “Специално събитие”. Вътрешно реализираният от All Channels Communication Group фестивал Mood For Food също получи сребро в категорията “Комуникационен проект в публичния сектор”. Награда за “Комуникационен проект за медия” грабна кампанията за Беър Грилс и жабите в Рила.
На церемонията присъстваха много гости, журито на PR Приз, както и Асен Асенов, Председател на Обществения съвет на БДВО и Председател на журито на PR приз 2019. Илияна Захариева – Председател на Българското дружество за връзки с обществеността - връчи голямата награда в категория „Агенция на годината“ на All Channels Communication Group.