20 Август 2021г.
Новият шикозен салон е предназначен за бизнес клиенти и членове на Flying Blue Elite Plus, пътуващи по шенгенската мрежа на Air France на къси и средни разстояния. Той е един от най-големите на авиокомпанията, с площ от 3000 кв.м. и 570 места, разположени на две нива.
Цялото пространство и повечето мебели са проектирани съвместно с екипи от Air France, Group ADP и агенцията Jouin Manku, основана от канадския архитект Sanjit Manku и френския дизайнер Patrick Jouin. Идеята на творческия проект е изградена на основата на левитация и грация, за да предложи на клиентите на авиокомпанията истинска релаксация и наслада преди да се качат на борда.
По традиция Air France избира да работи с най-добрите архитекти и дизайнери на своето време, за да запази и пресъздаде по най-добрият начин своята легендарна история .
Новото френско бижу, със своите извити черти и релаксираща атмосфера, излъчва мир и спокойствие в сърцето на летището. Салонът предлага различни удобства и услуги, в зависимост от времето, което клиентите разполагат преди качването - почивка, освежаване, работа или вкусни храни и напитки.
За осигуряване на максимален комфорт, дизайнерите са използвали предимно естествени материали като терацо, лавови камъни, дърво, кожа и др., които да бъдат и устойчиви във времето. При избора на мебели е заложено на функционалността им, за да предложат оптимално удобство на клиентите. В цялостния интериор са подчертани цветовете на Air France - нюанси на синьо, силно присъствие на бяло и нотка на червено, както и символът на марката Air France - крилатото морско конче, историческият символ на компанията.
В центъра на салона, през огромен извит прозорец, се разкрива невероятен изглед към пистите и небето, а естествената светлина допринася за уюта атмосфера.
Всички клиенти могат да използват безплатно Wi-Fi и да заредят мобилните си устройства на осигурените за целта места. Клиенти на Flying Blue Ultimate разполагат със специализирана зона, с директен достъп от рецепцията, която им предоставя напълно персонализирана услуга и собствени частни салони.
На всяко ниво са разположени гурме павилиони, които предлагат различни специалитети от френската кухня, а за бързо похапване клиентите могат да си вземат по всяко време мини сандвичи, салати и топли кишове. За гастрономите, в салона е осигурен специален плот със сутрешни палачинки, ястия за деня, сирена и десерти, допълнени от богата винена листа.
Следвайки политиката си за екологично и устойчиво развитие, авиокомпанията използва предимно регионалните и сезонните продукти, а за да ограничи използването на пластмаси за еднократна употреба, в салона са поставени диспенсъри за вода тип фонтан.
В сърцето на салона гигантско стълбище посреща гостите и ги кани да открият горния етаж и да се насладят на гледката към пистата.
За пътуващите с повече свободно време са осигурени зони за отдих с големи, удобни шезлонги, приглушено осветление и уютна атмосфера.
Най-новата услуга, с която могат да се поглезят пътниците в луксозния салон е Traveller Spa, съвместно разработена с Clarins. Тя предлага на гостите експресни разкрасителни терапии, уелнес зона с 10 индивидуални душ кабини за освежаване, докато изчакват полета си.
Въпреки всички нововъведени удобства и развлечения, авиокомпанията гарантира най-високо ниво на здравна безопасност на пътуването.
Като част от програмата си „Air France Protect“, френският превозвач осигурява най-строгите здравни мерки на всеки етап от пътуването. Навсякъде в салона е осигурен дезинфектант, а гостите задължително трябва да носят предпазна маска.