Новини за Лайфстайл
Магнетично шоу беляза отварянето на първия магазин в Пловдив
Над 30 000 души посетиха Piazza Moretti на площад „Славейков“ в столицата за фестивала на италианската култура през целия уикенд
Певецът и американската модна къща ще си партнират дългосрочно, водени от стремежа си към бъдеще, в което грижата за заобикалящата ни свят ще е на челна позиция.
Революция във фотозащитата: UV филтър, който предпазва от най-коварните UV лъчи
След 10 години задълбочена работа и над 65 проучвания, брандът La Roche-Posay с гордост представя новия ANTHELIOS UVMUNE 400 - фотопротектор, който защитава и от най-коварните UV лъчи в спектъра 380-400 nm, подсигурявайки кожата на лицето с много висока защита всеки ден.
Най-елегантните смарт часовници на Huawei за дамите и кавалерите
Компанията за доставка на храна Takeaway.com представя своята нова бранд кампания „Кой каза“, която е посветена на универсалната радост, която изпитваме, когато някой даде идеята да си поръчаме храна, и затвърждава отдадеността на Takeaway.com към това да доставя храна и да задоволява всяко вкусно желание.
Зрителите ще видят истории за добрината в първите дни на инвазията, как героите от „90 дни до сватбата“ посрещат войната и как един обикновен дом се превръща в международен център за подпомагане на жертвите на войната