11 Юни 2024г.
В периода 14-16 юни, на площад Славейков Birra Moretti ще предостави възможност на софиянци и гостите на града да се насладят на италианския начин на живот
10 юни 2024 г. В периода 14-16 юни, площад Славейков, гр. София, отново ще се преобрази в PIAZZA BIRRA MORETTI. Тридневният фестивал на италианския начин на живот и култура ще предостави на софиянци и гостите на града множество забавления и изненади. PIAZZA BIRRA MORETTI ще пренесе присъстващите в Италия и ще им даде възможност не само да се насладят на автентичния ѝ дух, но и да прекарат чудесно време заедно с близки и приятели. Тридневното мероприятие, което потапя в италианския дух и култура се организира от любимата и вече добре позната и на българските консуматори Birra Moretti.
PIAZZA BIRRA MORETTI ще бъде открита в петък, 14 юни, от 17 часа. Любителите на бирата и италианския начин на живот ще могат да станат част от различни активности, с които ще се докоснат до Италия и италианския начин на живот. Гостите на PIAZZA BIRRA MORETTI ще могат да се насладят освен на Birra Moretti и на автентична пица, паста, джелато и много други ястия, докато на фона свири традиционна италианска музика. Към това се добавя и шоукукинг с Карла, която ще запознае отблизо всички присъстващи с кулинарния свят на Италия.
PIAZZA BIRRA MORETTI знае, че в сърцето на италианския начин на живот се крие неписаното правило, че насладата от добрата бира винаги е с добра храна и в добра компания. Затова, на следващия ден изненадите от Birra Moretti продължават. Фестивалът ще стартира със съботен брънч, след което Лео Бианки ще демонстрира кулинарните си тайни в шоукукинг сесия. Изпълнители от Варненската опера пък ще зарадват гостите с изпълнения на музика на живо.
Последният ден в Италия ще донесе вкусна храна, традиционна музика и ще създаде хубави спомени на всички присъстващи.
Birra Moretti се е погрижила за доброто настроение през трите дни на фестивала и гарантира на посетителите, че ще се потопят в италианския дух и начин на живот по време на PIAZZA BIRRA MORETTI. Популярното събитие се провежда за трета поредна година в София и благодарение на интересната си програма, множество изненади, хубава храна и чудесна Birra Moretti се радва на голям интерес от страна на софиянци и гостите на града.
Подробна информация за на PIAZZA BIRRA MORETTI и подготвените изненади на 14, 15 и 16 юни на площад Славейков в София има на страницата на събитието ТУК.
За Birra Moretti
Birra Moretti влиза на българския пазар като част от богатото портфолио на ЗАГОРКА, част от корпорация HEINEKEN. Автентичната италианска бира, която е и най-продаваната бира в Италия, заема специално място в глобалното портфолио на компанията за страни като Великобритания, Ирландия, Нидерлания, Румъния, САЩ, Канада и Япония, където се налага като една от популярните премиум бири. През 2006 г. става единственият италиански бранд, който е награден едновременно със златен и сребърен медал от „World Beer Cup” – едно от най-значимите международни състезания в индустрията. Birra Moretti получава и 5 отличия в „Австралийските международни бирени награди“, затвърждавайки статуса си на световно обичано качествено пиво.
В България, Birra Moretti може да бъде намерена в рециклируема опаковка от стъкло в 330 мл и 500 мл, както и в кен от 500 мл, в магазинната мрежа. Допълнително към тях наливна Birra Moretti се предлага и в HoReCa мрежата.
Birra Moretti вдъхновява истинския „италиански стил“, който напомня, че насладата в живота се крие в простите неща,. Историята на италианската класическа бира започва през 1859 г., когато тогавашният 37-годишен Луиджи Морети решава да създаде собствена пивоварна в Удине, регион Фриули. С откриването на своята малка пивоварна, Луиджи Морети дори не подозира до какви размери марката му ще се разрасне в бъдеще.
Няколко години след продажбата на първата бутилка Birra Moretti е лансиран и историческият образ на мъжа с големия baffo (пр.от ит. мустак), който олицетворявал истинските ценности на марката: автентичност, традиция и неподправеност. Мъжът с мустаците става символ на автентичния вкус бира, а през годините бива изигран и от различни актьори и става известен като „Мъжа от етикета“ – основен герой в серия комикси с рекламна цел на известния художник Бруно Боцето.
За ЗАГОРКА АД, част от корпорация HEINEKEN
Пивоварната на ЗАГОРКА АД има над 120-годишна история, датираща от създаването на първо пивоварно дружество в Стара Загора. През 1994 г. „Загорка” АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. От тогава до днес компанията се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно чрез платформата си за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят“, като насочва своите усилия в три сфери, в които може да направи положителна промяна: опазване на околната среда, социална отговорност и отговорна консумация.
През 2013 г. МОСВ отличава „Загорка” АД с наградата „Зелена България” за бизнес с цялостен принос за опазване на околната среда. От 2015 г., в три поредни години, ЗАГОРКА печели първите места в конкурс за „Най-зелена компания” в сектора на бързооборотни стоки и е най-зелената и отговорна компания в бирената индустрия, според консуматорите.
Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител – Загорка, Heineken, Ариана, Birra Moretti, Amstel, Stolichno, Starobrno, Desperados и сайдер Крадецът на ябълки. Безалкохолните предложения, които дават възможност за отговорен избор на бира с 0.0% алкохол: Загорка 0.0%, Heineken 0.0 и Ариана Радлер 0.0%.