В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Tommy Hilfiger продължава партньорствотo със световния посланик на марката Джиджи Хадид

11 Май 2017г.

  • Pin It

Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, обяви, че американският супермодел Джиджи Хадид продължава да бъде световен посланик на дамските колекции на марката, включващи спортни облекла, обувки и аксесоари. Партньорството с Хадид отразява стратегията на Tommy Hilfiger да разшири дамските си колекции. След успеха на съвместните колекции TommyXGigi за есен 2016 и пролет 2017 супермоделът ще продължи да работи с американския дизайнер и през следващите два сезона.

„Джиджи заема важно място в модната индустрия. Тя наистина олицетворява съвременното момиче на Tommy Hilfiger. Тя излъчва оптимизъм и харизма, а стилът й модерен и свеж. За мен беше удоволствие да работим заедно върху колекциите TommyXGigi и нямам търпение съвместната ни работа да продължи." - споделя дизайнерът Томи Хилфигър.

Последната колекция TommyXGigi за пролет 2017 беше представена на шоуто TOMMYNOW през месец февруари в Лос Анджелис. Събитието беше вдъхновено от музикалните фестивали по западното крайбрежие. Над 3 000 гости, от които 2 000 фенове на марката и 1 000 журналисти и известни личности, се насладиха на модното изживяване.

След представянето на колекцията Джиджи Хадид участва в световно турне до Берлин, Дубай, Токио, Шанхай, Амстердам, Лондон, Милано и Париж, за да се срещне с фенове си и да покаже колекцията лично.

"Фактът, че Томи Хилфигър се обърна към мен за сътрудничество, е сбъдната мечта. Работата с него беше първата ми стъпка в сферата на модата и дизайна.“ – казва Джиджи Хадид. За нас е удоволствие да представяме на феновете си колекциите директно от подиума. Това е незабравимо изживяване, което с радост споделям с моите последователи." – споделя Джиджи.
"Съвместните колекции TommyXGigi и нашата платформа TOMMYNOW "Виж сега, купи сега" са на път да постигнат невероятен успех", споделя Даниел Грийдър, главен изпълнителен директор на Tommy Hilfiger Global и PVH Europe. "Резултатите продължават да надхвърлят очакванията във всяка сфера на нашия бизнес - ангажираност на нови потребители, увеличаване на последователите в социалните мрежи, присъствие в медиите, двуцифрен ръст на продажбите в продължение на два последователни сезона. Ще се радваме да продължим да градим успеха си със същото темпо и през предстоящите сезони.“

През годините Tommy Hilfiger си партнира с вдъхновяващи икони на поп-културата като Дейвид Боуи, Иман, Бийонсе, Наоми Кембъл и Шарлот Генсбур. Марката може да се похвали и с успешни партньорства с топ модели, които са участвали в ревютата, като Бела Хадид, Кендъл Дженър, Хейли Болдуин, Тейлър Хил, Джорджия Мей Джагър, и Стела Максуел и др.

Колекциите Hilfiger и спортните облекла Tommy Hilfiger, включително капсулната колекция на Джиджи Хадид за пролет 2017, са достъпни в магазините на Tommy Hilfiger. Феновете на марката могат да споделят мнението си в социалните мрежи с хаштаг #TOMMYXGIGI и @TommyHilfiger и @GigiHadid.


# # #


За SARKK
SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания и Македония. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER.
Целта на SARKK SA винаги е била насочена към здравословния и стабилен растеж и продиктувана от ценностите на корпоративната социална отговорност. Това я прави една от най-сигурните корпорации в индустрията и спомага за нейния постоянен растеж, като успява да задоволи нуждите и на най-взискателните клиенти.
Портфолиото на Tommy Hilfiger се състои от спортни облекла за мъже, жени и деца, обувки, спортни екипи (за голф, плуване и плаване), бельо, пижами, чанти, аксесоари, слънчеви очила, парфюми, часовници, аксесоари за дома и спално бельо.
 

Още новини от Лайфстайл

RSS виж всички

Стефан Делайе: „В българската традиция за посрещане на младото Божоле, бизнесът и виното вървят ръка за ръка“

Стефан Делайе: „В българската традиция за посрещане на младото Божоле, бизнесът и виното вървят ръка за ръка“

София, 17.11.2017 г. Късно снощи, Френско-българската търговска и индустриална камара (ФБТИК) отпразнува отварянето на първата бутилка „Божоле Нуво“. В присъствието на над 2000 гости, сред които представители на бизнеса, политическия и културния елит, френската традиция беше отпразнувана за поредна година.

Не казвай на НИКОЙ: Фаворитка за Мис Плаймейт в усмирителна рокля

Тя е красива, млада и известна. Една от претендентките за Мис Плеймейт 2017г. Позната от Малкият екран, Анна- Мария Чернева има и друга голяма страст- Театъра.

Какво можем да правим на дисплея на Huawei Mate 10 lite?

Какво можем да правим на дисплея на Huawei Mate 10 lite?

Разработчиците на Huawei отговарят подобаващо и в Mate 10 lite наблюдаваме ергономичен корпус с 5,9-инчов 18:9 дисплей, показващ повече информация на един скрол, и предлагащ изключително изживяване в разнообразни ситуации.

Българин финансист в Лондон с първа самостоятелна изложба

Българин финансист в Лондон с първа самостоятелна изложба

На 09.12. в 16 часа в Галерия „София“ към Българския културен институт в Лондон е откриването на първата изложба на Деян Михов.

Investigation Discovery разследва случаи на „Потънали вдън земя“

Запознайте се с разтърсващи истории, неочаквани обрати и шокиращи разкрития в „Потънали вдън земя“ от 19 ноември, в 22:00 часа по Investigation Discovery.

Абонамент за RSS новини