В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Tommy Hilfiger представя The Chainsmokers – новите посланици на мъжките колекции на марката

13 Юни 2017г.

  • Pin It

 Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, обяви, че Алекс Пол и Андрю (Дрю) Тагарт, известни като поп дуото The Chainsmokers, стават глобални посланици на мъжкото облекло на Tommy Hilfiger, както и на колекциите Hilfiger Edition, Tommy Hilfiger Tailored и спортните облекла Tommy Hilfiger, през есента на 2017 г. Носителите на награда Грами ще внесат младежки привкус към 30-годишното наследство на марката.

"The Chainsmokers са в центъра на съвременната поп култура и тяхната музика се харесва на международната публика", споделя Томи Хилфигър. "Възхищавам се на факта, че са открили нова музикална ниша, която смесва стиловете инди, поп, денс и хип-хоп. Алекс и Дрю въплъщават съвременния Tommy Guy - техният талант, оптимизъм, уникално звучене и непринуденост ги отличават от всички останали в музикалния свят. Щастливи сме, че имаме шанса да работим с тях в сферата на модата."

"Томи е пионер в съчетаването на модата и музиката и това е част от наследството на марката", каза Дейниъл Грийдър, изпълнителен директор на Tommy Hilfiger Global и PVH Europe. "Партньорството ни с The Chainsmokers отразява стратегическия подход на компанията да приобщи следващото поколение потребители към бизнеса с мъжка мода чрез вълнуващи колекции, пазаруване и забавление в магазините ни и онлайн. Мъжките облекла остават наш фокус, тъй като се стремим да отключим пълния потенциал на марката във всички региони по света."

Дуото, създадено през 2012 г., е продало над 10 милиона сингъла и в момента се нарежда на трето място по гледаемост в света. През 2017 г. те печелят награда Грами в категория „Най-добър денс сингъл“ с песента “Don’t Let Me Down“ с участието на Дая (Daya), а техният сингъл "Closer" с участието на Холзи (Halsey) беше отличен за „Най-добра колаборация на годината“ от Billboard Music Awards 2017. Това е и първият в историята видеоклип с надписи, който надхвърля един милиард показвания в YouTube.

"Подобно на Томи Хилфигър, ние винаги сме вярвали в индивидуалността и излизането извън рамките", споделят The Chainsmokers. "Томи направи първата крачка в съчетаването на модата и музиката и ние се радваме да си партнираме с марка, която се приближава толкова до нашия артистичен подход и споделя нашата страст да създаваме незабравими преживявания за нашите фенове".

Кампанията е заснета от Лахлан Бейли в Сан Франциско, а ексклузивните видеоклипове ще бъдат озвучени със специално създадено парче от The Chainsmokers. Кампанията за мъжките облекла на Tommy Hilfiger ще тече паралелно с дамските, с участието на глобалния посланик на марката - американския супермодел Джиджи Хадид.

Мъжките колекции за есен 2017 на Tommy Hilfiger съчетават в себе си бунтарския дух на 90-те години на миналия век и свежия полъх на съвременността.

Томи Хилфигър често черпи своето вдъхновение от музиката през цялата си кариера и изгражда неразривна връзка между марката и музикалната индустрия. През 90-те Хилфигър е един от първите дизайнери в индустрията, който облича млади изпълнители като Аалия, Марк Ронсън и Usher; спонсорира турнетата на Бритни Спиърс и Лени Кравиц и включва музиканти като Дейвид Бауи и Бийонсе в своите рекламни кампании. Томи Хилфигър е спонсор на турнето "No Security" на Ролинг Стоунс през 1999 г., което е първото турне на групата от десетилетия. Впоследствие Томи Хилфигър продължава да работи с легендарни музиканти, сред които са и Уайклиф Жан, Джон Леджънд и Алиша Кийс.

# # #

За SARKK
SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания и Македония. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER в The Mall, Serdika Center и Paradise Center в София.
Целта на SARKK SA винаги е била насочена към здравословния и стабилен растеж и продиктувана от ценностите на корпоративната социална отговорност. Това я прави една от най-сигурните корпорации в индустрията и спомага за нейния постоянен растеж, като успява да задоволи нуждите и на най-взискателните клиенти.
Портфолиото на Tommy Hilfiger се състои от спортни облекла за мъже, жени и деца, обувки, спортни екипи (за голф, плуване и плаване), бельо, пижами, чанти, аксесоари, слънчеви очила, парфюми, часовници, аксесоари за дома и спално бельо.

Още новини от Лайфстайл

RSS виж всички

Стефан Делайе: „В българската традиция за посрещане на младото Божоле, бизнесът и виното вървят ръка за ръка“

Стефан Делайе: „В българската традиция за посрещане на младото Божоле, бизнесът и виното вървят ръка за ръка“

София, 17.11.2017 г. Късно снощи, Френско-българската търговска и индустриална камара (ФБТИК) отпразнува отварянето на първата бутилка „Божоле Нуво“. В присъствието на над 2000 гости, сред които представители на бизнеса, политическия и културния елит, френската традиция беше отпразнувана за поредна година.

Не казвай на НИКОЙ: Фаворитка за Мис Плаймейт в усмирителна рокля

Тя е красива, млада и известна. Една от претендентките за Мис Плеймейт 2017г. Позната от Малкият екран, Анна- Мария Чернева има и друга голяма страст- Театъра.

Какво можем да правим на дисплея на Huawei Mate 10 lite?

Какво можем да правим на дисплея на Huawei Mate 10 lite?

Разработчиците на Huawei отговарят подобаващо и в Mate 10 lite наблюдаваме ергономичен корпус с 5,9-инчов 18:9 дисплей, показващ повече информация на един скрол, и предлагащ изключително изживяване в разнообразни ситуации.

Българин финансист в Лондон с първа самостоятелна изложба

Българин финансист в Лондон с първа самостоятелна изложба

На 09.12. в 16 часа в Галерия „София“ към Българския културен институт в Лондон е откриването на първата изложба на Деян Михов.

Investigation Discovery разследва случаи на „Потънали вдън земя“

Запознайте се с разтърсващи истории, неочаквани обрати и шокиращи разкрития в „Потънали вдън земя“ от 19 ноември, в 22:00 часа по Investigation Discovery.

Абонамент за RSS новини