14 Юли 2022г.
Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, обявяви завръщането си на Седмицата на модата в Ню Йорк за първи път от три години с мултимедийно събитие, което ще представи колекция есен 2022, чрез концепцията „Виж сега, Купи сега“, като същевременно ще потопи публиката физически и дигитално в един изцяло нов свят на марката.
Интерактивното изживяване, което ще се проведе на 11 септември от 19 часа, стандартно източно време, черпи вдъхновение от уникалната по рода си творческа сцена в Ню Йорк: епицентър на хора и субкултури, сблъсък на lo-fi и hi-tech и микс на стил и творчество. Вливайки се в атмосферата на Ню Йорк – родното място на марката TOMMY HILFIGER – събитието ще свърже зрителите чрез спонтанни моменти на креативност в реалността на Skyline Drive-In в Бруклин и паралелно с това в метавселената.
"Сърцето ми веднага се насочи към емблематичната творческа култура на Ню Йорк, когато се замислих къде да направим завръщането си към Седмицата на модата. Тук беше сборното място на модата, изкуството, музиката и развлеченията, когато за първи път започнах да работя в бранша. И днес, все още този подход ме вдъхновява да се ангажирам с авангардните общности, изграждащи нови творчески преживявания. Този сезон е за сблъсъка на любимите ми архивни вдъхновения с нови концепции за събития на живо и виртуални светове. Това е идеалният израз на това, което отстояваме, докато отдаваме почит на корените си с завръщането си в NYFW.", коментира Томи Хилфигър.
Иновативните мултимедийни активности на марката ще представят колекцията TOMMY HILFIGER есен 2022 – от Ню Йорк до европейските столици, до Ченду и отвъд. Нови търговски концепции в избрани магазини на TOMMY HILFIGER и ключови партньори на едро по целия свят ще допълнят новата насока на бранда за мост между физическата и дигиталната реалност. Партньорства с глобални таланти ще дебютират по време на ревюто, подчертавайки наследството на марката в на препи класики с нов прочит.
За първи път в индустрията, платформана "Виж сега, Купи сега" функционалността ще бъде глобалната Roblox общност от над 50 милиона потребители дневно, придружена от аватари, облечени в моделите на TOMMY HILFIGER есен 2022, които ще превземат преобразеният виртуален Ню Йорк. Всеки стайлинг представен на физическото ревю ще може да бъде закупен в световен мащаб чрез концепцията на Tommy Hilfiger „Виж сега, Купи сега“, включително ексклузивните дигитални модели на Roblox. Партньорството на марката с глобалната мултивселена Roblox стартира през декември 2021 г. и продължава да се разширява в нови фази.