В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Социалната кампания „Защото здравето има значение“ бе отличена с ПР Приз 2017

19 Май 2017г.

  • Pin It

Първо място в категорията CSR - проект бизнес сектор на XI-тите награди PR Приз 2017, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) бе присъдено на кампанията „Защото здравето има значение“. Наградата бе присъдена на комуникационната агенция реализирала проекта – 3CON. Агенцията за интегрирани маркетингови комуникации е автор на различни комуникационни кампании през последните 10 години. Партньори в кампанията за „Защото здравето има значение“ са Американска клиника за гръбначни заболявания в София и Сдружение „Спорт, превенция и здраве“, проекта се реализира с подкрепата на Столична Община.
„Благодарим за призванието от професионалната общност на БДВО. За всички, които се включиха в кампанията тази оценка е от изключително голямо значение, защото по-широкият обхват на комуникация на този проект би помогнал за по-голям успех на целите ни!“ – каза Надежда Ванева, директор комуникации и управляващ партньор в 3CON.

Стартирала през ноември 2016 година, социалната кампания включва безплатни профилактични прегледи в различни училища. В първия етап участие взеха ученици от 22-ро СУ „Георги С. Раковски", 88-мо СУ "Димитър Попниколов", 55-то СУ "П. Каравелов", ЧСОУ "Свети Георги", ЧСОУ ДРИТА и 85-то СУ "Отец Паисий". Всички те преминаха прегледи при специалисти по физикална медицина.

Основната мисия на кампанията е да засили вниманието върху превенцията на гръбначни заболявания в най-ранна детска възраст. На сайта на кампанията (http://za-zdraveto.com/) родителите могат да влязат и да проверят резултатите на детето си с помощта на персонален код. След анализа и при забелязани нарушения в стойката и положението на гръбначния стълб на детето, родителите получават съвет към какъв специалист да се насочат за по-обстоен преглед.

При прегледите специалистите регистрираха 81 деца (34%) от общо 240 изследвани, със сериозни отклонения от правилната стойка и телодържане, като при почти всички участници проблемите бяха комбинирани. Най-често срещаните сред тях са мускулен дисбаланс (238 деца), паднал свод (207), протракция (197), лордоза (178), кифоза (77) и сколиоза (41). Специфичното при тези състояния е, че се наблюдава асиметрия в тялото изразяваща се в изместване на главата встрани и напред, изгладени или твърде големи извивки в гърба, странично изкривяване на гръбнака, както и паднал свoд (плоскостъпие). За всички тези случаи специалистите информираха родителите на всяко дете и отправиха своите препоръки, пратиха някои от тях на специализиран преглед с убеждението, че лечението им ще доведе до желаният резултат, а инициативата има голям успех.

„Гръбначното изкривяване е форма на отложено страдание, с множество последствия върху целия организъм.“ – напомня Маруся Иванова от Сдружение „Спорт, превенция и здраве“.

„Изключително щастлив съм, че успях да взема участие в тази кампания. Да можеш да прегледаш едно дете в ранна възраст и да дадеш насоки за неговото правилно развитие или пък да му помогнеш, ако то вече има някакъв проблем, е най-доброто, което ние като специалисти можем да направим.“ – сподели д-р Томас Новак, специалист по хиропрактика в Американска клиника за гръбначни заболявания.

„Тази кампания е изключително емоционален и личен проект за нас, така че гарантираме, че това е само началото. През 2017г. предстои да реализираме прегледи в други градове в страната, да консултираме повече родители и да помогнем да повече деца да избегнат влошавания в гръбначните заболявания!“ – каза при получаването на наградата Юлиян Ефтимов, мениджър на проекта и управляващ партньор в 3CON.

Актуална информация за кампанията, както и съвети по различни теми свързани с гръбначните заболявания при децата може да бъдат намерени на официалния сайт на инициативата: http://za-zdraveto.com/, както и във Facebook - https://www.facebook.com/zdraveto.ima.znachenie/?ref=br_rs

За допълнителна информация:
Надежда Ванева,
Директор комуникации в 3CON,
0885 373914, nadia@3con.eu

 

Още новини от Лайфстайл

RSS виж всички

Коафьорът Наско Папазов за новите тенденции при косите

Коафьорът Наско Папазов за новите тенденции при косите

Новата година е вече тук, а с настъпването й няма нищо по-хубаво от това да поставим своето стилно начало като адаптираме най-новите тенденции в косите, както съветва коафьорът Наско Папазов от Studio N-Stage.

Диляна Попова, Асен Блатечки, реалити звездата Александра Богданска и Преслава Пейчева се събраха на снимачната площадка на Derma-Act

Диляна Попова, Асен Блатечки, реалити звездата Александра Богданска и Преслава Пейчева се събраха на снимачната площадка на Derma-Act

Орлин Павлов и Златните момичета на художествената гимнастика отново застанаха един до друг в мисията за качествена грижа и равенство в обслужването на всички пациенти „Единствено здравето е от значение“

Кампания „Топъл обяд“ пред болница „Медлайн“ се разраства: Ортодоксалният орден на Хоспиталиерите ще храни нуждаещи се 2 пъти седмично

Кампания „Топъл обяд“ пред болница „Медлайн“ се разраства: Ортодоксалният орден на Хоспиталиерите ще храни нуждаещи се 2 пъти седмично

Кампания „Топъл обяд“ се разширява и вместо само един ден, ще осигурява топла храна на нуждаещите се 2 дни в седмицата – в понеделник и петък.

Благотоврителното бягане "36 часа" привлече над 16 хил. лв. дарения за децата с онкохематологичи заболявания

Благотоврителното бягане "36 часа" привлече над 16 хил. лв. дарения за децата с онкохематологичи заболявания

По време на събитие в Park Center Sofia днес организаторите на 36-часовото бягане на Краси Георгиев обявиха резултатите от кампанията

Българите спестили 18 млн. лева с карта за лоялни клиенти в една верига супермаркети

Българите спестили 18 млн. лева с карта за лоялни клиенти в една верига супермаркети

Българите спестили 18 млн. лева с карта за лоялни клиенти в една верига супермаркети

Абонамент за RSS новини